ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Deus Ex: Mankind Divided قابلیت های خارق العاده شخصیت اصلی را به نمایش می گذارد [تماشا کنید]

به تازگی تریلری جدید از بازی Deus Ex: Mankind Divided منتشر شده که برخی از قابلیت های خارق العاده و گجت های بی نظیر شخصیت اصلی، یعنی آدام جنسن (Adam Jensen) را به نمایش می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۳:۱۵

به تازگی تریلری جدید از بازی Deus Ex: Mankind Divided منتشر شده که برخی از قابلیت های خارق العاده و گجت های بی نظیر شخصیت اصلی، یعنی آدام جنسن (Adam Jensen) را به نمایش می گذارد.

همان طور که احتمالا می دانید، Mankind Divided دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین است که در سال 2011 و تحت عنوان Human Revolution به بازار عرضه شد. در Mankind Divided، قدرت های مبارزه ای آدام جنسن به اوج خود رسیده اند و وی می خواهد که از توانایی هایش در جهت نابودی بانیان «آپارتاید مکانیکی» استفاده کند.

در واقع داستان بازی از این قرار است که بعد از وقایع Human Revolution، بسیاری از انسان ها حالا بنابر دلایل مختلف از اندامی رباتیک به جای اعضای اصلی بدن خود بهره می برند و به همین دلیل، از سوی مردم معمولی و سیاستمداران مورد ظلم و ستم  قرار می گیرند. و دقیقا به همین دلیل است که آدام جنسن می خواهد به مبارزه با این نابرابری برخواسته و مسببان آن را نابود کند.

تریلر 6 دقیقه ای و جدید Mankind Divided، محتویات بسیار زیادی در خود جای که هر گیمری را برای تجربه بازی مشتاق می سازد. در این تریلر، آدام جنسن درباره دلایل خود برای مبارزه با سیاستمداران صحبت می کند و می توانیم با مشاهده بخش هایی جذاب از گیم پلی، با قدرت های فرابشری وی بیشتر آشنا شویم. بازی Deus Ex: Mankind Divided قرار است در تاریخ 23 آگوست (2 شهریورماه) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی