ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری آلفابت و فیات کرایسلر برای تولید خودروی بدون راننده
تکنولوژی

آلفابت و فیات کرایسلر در زمینه خودروهای بدون راننده همکاری می کنند [شایعه]

آلفابت و کمپانی زیرمجموعه اش گوگل مدتی هست که شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو را برای ایجاد همکاری و شراکت تحت نظر دارند تا بهترین گزینه را برای همکاری در تولید خودروی بدون راننده شان پیدا کنند. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

آلفابت و کمپانی زیرمجموعه اش گوگل مدتی هست که شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو را برای ایجاد همکاری و شراکت تحت نظر دارند تا بهترین گزینه را برای همکاری در تولید خودروی بدون راننده شان پیدا کنند.

حال به نظر می رسد بالاخره این بررسی ها به نتیجه رسیده و آنها در آستانه اعلام ورود یک شریک بزرگ در این پروژه هستند. وال استریت ژورنال امروز مدعی شده آلفابت در حال ایجاد یک «شراکت فنی» با فیات کرایسلر است. مذاکرات میان این دو کمپانی از مدت ها قبل در جریان بوده، اما ظاهراً بالاخره به نتیجه مطلوب رسیده است. بنابراین انتظار می رود به زودی این توافق رسانه ای شود.

آلفابت پیش از این صریحاً اعلام کرده بود قصد ندارد به تنهایی وارد فاز تولید خودرویش شود و ترجیح می دهد این کار را به شرکتی متخصص در این زمینه بسپارد. ضمن این که وال استریت ژورنال تاکید دارد آلفابت شریکی می خواهد که بخشی از سرمایه گذاری های مربوط به توسعه و تولید انبوه را نیز متقبل شود.

همین چند روز گذشته بود که گفتیم آلفابت برای بهبود شرایط جاده ها و متناسب سازی آنها برای خودروی های بدون راننده ائتلافی را با شرکت های فورد، لیفت، اوبر و ولوو تشکیل داده است. این ائتلاف قرار است تلاش های خود را معطوف به ایجاد بسترهای فنی و قانونی لازم جهت ورود خودوروهای بدون راننده به جاده ها کنند.

اما بسترسازی های قانونی و ایمنی تنها بخشی از کارهایی است که آلفابت می بایست برای اتومبیل خودرانش انجام دهد و حالا این شراکت قریب الوقوع می تواند تکمیل کنند پازل آینده خودروهای هوشمند باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی