ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مشغول توسعه اپلیکیشنی جامع برای سفر با عنوان Trips است

از Maps گرفته تا Flight Search، سرویس های مختلف گوگل این روزها نقش بسیار مهمی در گردشگری مدرن ایفا می کنند. حال به نظر می رسد که کمپانی مورد بحث تصمیم گرفته تا قابلیت های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

از Maps گرفته تا Flight Search، سرویس های مختلف گوگل این روزها نقش بسیار مهمی در گردشگری مدرن ایفا می کنند. حال به نظر می رسد که کمپانی مورد بحث تصمیم گرفته تا قابلیت های کلیه اپلیکیشن های سفر و گردشگری خود را در قالب یک اپلیکیشن جامع گردآوری کند.

بنابر گزارش وبسایت هلندی Android World، اعضای برنامه Local Guides گوگل در حال حاضر مشغول تست اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان Google Trips هستند؛ محصولی که مجموعه ای از راهنماهای سفر را برای نقاط جغرافیایی مختلف در خود گردآوری کرده.

این اپلیکیشن می تواند اطلاعات مربوط به سفر مثل رزرو بلیط هواپیما و هتل را از ایمیل های شما استخراج کند، و همچنین اطلاعات راهنمایش قابل ذخیره سازی در حافظه هستند تا در صورت عدم دسترسی به اینترنت هم بتوانید از آنها استفاده کنید.

هر راهنمای سفر در این اپ از چند بخش مجزا تشکیل شده. به عنوان مثال بخشی به نام Getting around برای ترک فرودگاه پس از نشستن هواپیما، پیشنهاداتی مثل استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی، تاکسی های محلی و ماشین های کرایه ای را به شما ارائه می کند.

اما بخش دیگری تحت عنوان Things to do شما را از جاهای دیدنی شهر و رویدادهای مهم آگاه می سازد. اگر می خواهید مدت بیشتری در سفر باشید هم بخش دیگری تحت عنوان Farther away در اختیارتان گذاشته شده که با مراجعه به آن می توانید از پیشنهاداتی برای سفر به نقاط دیدنی شهرهای اطراف بهره مند شوید. لازم به گفتن نیست که تمام نقاط پیشنهادی Trips با نمایش امتیازات کاربران در گوگل مپس همراه هستند.

Reservations، Food & Drink و Need to Know نیز بخش های دیگر این اپلیکیشن هستند که گوگل برای ارائه پیشنهاداتش در آنها به میزان زیادی بر پیشنهادات مردم محلی اتکا کرده.

همراه با گزارش منتشر شده، وبسایت Android World چند اسکرین شات را نیز از محیط اپلیکیشن Trips فاش کرده که از طراحی رابط کاربری به نظر می رسد رسمی باشند. گوگل البته هنوز نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده، اما حداقل می توان با اطمینان گفت که در حال حاضر روی پروژه ای در حوزه سفر و گردشگری کار می کند. در هر صورت برای انتشار جزئیاتی بیشتر در مورد Trips فعلا باید منتظر بمانیم.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی