ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیر عامل تلگرام خبر خرید این اپ توسط گوگل را تکذیب کرد

دیروز شایعاتی بر سر زبان ها افتاده بود که از نشست مشترک تلگرام و گوگل حکایت داشتند و ادعا می نمودند که شرکت ساکن مانتین ویو قصد داشته در سال 2015 اپلیکیشن پیام رسان مذکور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

دیروز شایعاتی بر سر زبان ها افتاده بود که از نشست مشترک تلگرام و گوگل حکایت داشتند و ادعا می نمودند که شرکت ساکن مانتین ویو قصد داشته در سال 2015 اپلیکیشن پیام رسان مذکور را با قیمت یک میلیارد دلار خریداری نماید.

اما امروز مدیر عامل تلگرام، «پاول دورف» به صورت رسمی اعلام داشته که هرگز چنین مذاکره ای صورت نپذیرفته است و به شدت این اخبار را تکذیت نموده. او در مصاحبه خود بیان داشته: «چنین صحبت هایی به طور کامل بی پایه و اساس هستند و ما هرگز با گوگل نشستی در این باب نداشته ایم و مبلغ یک میلیارد دلار نیز شایعه ای بیش نیست».

سخنگوی اپ مورد بحث نیز در گفتگو با رسانه ها این خبر را تکذیت نموده است. این در حالیست که سایت خبری روسی RBC ادعا نموده بود که «ساندر پیچای» در بهار سال گذشته با «دورف» در رابطه با این دستاورد ملاقات داشته است. این پایگاه همچنین ادعا نموده که منبع خبری آنها کاملا موثق و یکی از کارمندان نزدیک به مدیر عامل تلگرام بوده است.

در همین راستا بد نیست یادآوری نمائیم که گوگل مدت هاست برای ارتقای سرویس های پیام رسان خود در تلاش است و در این مسیر راهکارهای بسیاری را به کار گرفته. اپ Hangouts این شرکت با اینکه مورد توجه کاربران زیادی قرار دارد، نتوانسته همانند مسنجر فیس بوک و واتس اپ به یکی از پر استفاده ترین اپلیکیشن های پیام رسان تبدیل گردد.

تلگرام از سال 2013 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و با اقبال خوبی که داشت توانست به عنوان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی مورد توجه و استفاده ی مردم سراسر دنیا قرار بگیرد به گونه ای که اکنون بیش از یکصد میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد. بر اساس گزارش این شرکت در ماه فوریه، روزانه 350 هزار کاربر جدید در این سرویس نام نویسی می نمایند. با این تفاسیر چندان دور از ذهن نیست که اهالی مانتین ویو در پی به دست آوردن آن باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی