ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهنمای استراتژی های موثر Clash Royale؛ چگونه همیشه پیروز میدان باشیم؟ [قسمت دوم]

برای موفق بودن در بازی کلش رویال [بررسی دیجیاتو] راه های زیادی وجود دارند. از هر روشی که بخواهید بروید، باید به نکات ظریفی توجه داشته باشید؛ نکاتی به ظاهر ساده و پیش پا افتاده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

برای موفق بودن در بازی کلش رویال [بررسی دیجیاتو] راه های زیادی وجود دارند. از هر روشی که بخواهید بروید، باید به نکات ظریفی توجه داشته باشید؛ نکاتی به ظاهر ساده و پیش پا افتاده که رعایت یا عدم رعایت شان می تواند سرنوشت شما را در میدان مبارزه بازی تعیین کند.

اگر می خواهید که همیشه پیروز میدان مبارزات کلش رویال باشید، در این مطالب استراتژی ها و ترفندهایی را به شما آموزش می دهیم که به سادگی به این هدف دست بیابید. نکاتی که در این مطالب آموزشی می خوانید در اصل برای راهنمایی تازه واردان به کلش رویال نوشته شده، اما این موضوع بدان معنا نیست که حرفه ای ها نتوانند از آن برای ارتقای تجربه و مهارت هایشان در بازی استفاده کنند.

شاید برخی ترفندهای این مطالب برای گیمرهای باتجربه بسیار واضح و بدیهی باشند، اما فراموش نکنید، هر کس بالاخره باید از نقطه ای کارش را آغاز کند. از این رو، چه یک کلش رویال باز حرفه ای هستید و چه تازه بازی را شروع کرده اید، از شما دعوت می کنیم تا با مقالات راهنمای استراتژی های موثر برای پیروزی در کلش رویال همراه ما باشید.

آنچه در این مطالب می خوانید:

ترفندهایی که در قسمت اول مقاله خواندید،  نکاتی عمومی بودند تا بتوانید اولین گام هایتان در کلش رویال را محکم بردارید. در قسمت دوم مقاله تلاش می کنیم تا کمی تخصصی تر و ریز تر به تاکتیک های موثر برای پیروزی در بازی بپردازیم.

ترفندهایی برای داشتن یک Deck ایده آل

AndroidPIT-clash-royale-18-w782

برای موفقیت در مبارزات کلش رویال هم باید تاکتیک خوبی داشته باشید و هم کارت هایتان را به بهترین شکل ممکن بچینید. البته هیچ کس نمی تواند ادعا کند که بهترین تاکتیک ممکن را پیش گرفته، یا بهترین Deck را در اختیار دارد. با این حال اگر سه شرط پایین را رعایت کنید درصد پیروزی تان در مبارزات به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت:

  • همان طور که در قسمت اول مقاله گفتیم، فقط با نیروهای گران قیمت تان نجنگید. یا برعکس، آنقدر کارت هایتان را ضعیف نچینید که حریف شما را قورت بدهد! همیشه تعادل را در چینش کارت ها رعایت کنید و در هر مبارزه ترکیبی از کارت های ضعیف و قوی را به کار بگیرید.
  • بهترین Deck ممکن مجموعه ای از کارت هاست که در آن نیروهای سریع، نیروهای مقاوم در برابر حملات هوایی، نیروهای تخریب کننده برج ها و نیروهای متخصص در دفاع حضور داشته باشند.
  • کارت ها را متناسب با سبک بازی تان بچینید. اگر تاکتیک تان هجومی است، نیروهایی را بردارید که سرعت حرکت بالایی داشته باشند. اگر دفاع را به حمله ترجیح می دهد، بهتر است مقاوم ترین کارت ها را برگزینید تا در برابر حمله دشمن بیشتر دوام بیاورند.

تاکتیک ها و استراتژی های موثر

AndroidPIT-clash-royale-13-w782

بازیکنی که به حرکات رقیبش به موقع واکنش نشان نداده و بدون هدف نیروها را به میدان بفرستد، هیچ شانسی برای پیروزی در کلش رویال نخواهد داشت. بنابراین لازم است که پیش از شروع مبارزه، در مورد سبک بازی تان به خوبی فکر کنید. ترفندهای زیر می توانند برای چیدن استراتژی درست به یاری تان بیایند:

  • صبر کنید تا درجه اکسیرتان پر شود (10). آن وقت شروع به بازی کنید.
  • نیروهای دور زن را پشت نیروهای قوی جثه به میدان بفرستید. مثلا بهتر است همیشه جاینت ها جلوتر از بمبرها حرکت کنند.
  • از پیروزی تان محافظت کنید. اگر یکی از برج های دشمن را نابود کرده اید، یک قدم از او جلوترید و می توانید به خوبی حمله هایش را پاسخ بدهید. این موضوع به خوبی در برابر حریفان قدرتمند جواب می دهد. وقتی که در حالت دفاعی هستید هم بهتر است که تمام توجه تان معطوف نابود کردن برج های حریف باشد.
  • اگر یکی از برج هایتان در شرف نابودیست، پیاده نظام هایتان را به سمت برج های دشمن بفرستید. دفاع از برجی که چیزی به فرو ریختنش باقی نمانده، نه تنها کمکی به شما نمی کند بلکه انرژی تان برای پاسخ به حملات دشمن را هدر خواهد داد.
  • برج های شما مقاومت خوبی به حملات دشمن دارند. بنابراین وقتی که دشمن دسته ای از گابلین ها را به سمت شما فرستاده، نیازی نیست که صرفا برای مبارزه با آن ها نیرویی به میدان بفرستید. تیراندازان برج به خوبی از پس گابلین ها بر می آیند و نیازی به کمک اضافی ندارند.
  • نیروهایی که به سرعت برج ها را تخریب می کنند (مثل شوالیه ها، جاینت ها و ...) می توانند دردسر بزرگی برایتان باشند. با این حال نیروهایی وجود دارند که قادرند سد راه آنها شوند. برای این که حملات آنها را به تأخیر بیندازید، می توانید بر سر راهشان مانع بگذارید. کلبه لپرکان ها در چنین مواقعی می تواند فوق العاده ظاهر شود.
  • از طعنه زدن و کری خواندن برای حریف غافل نباشید! با این کار می توانید حسابی اعصابشان را به هم بریزید و روحیه شان را تضعیف کنید. اگر حباب چت در پایین صفحه را نگاه کنید، آیکن طعنه زنی را خواهید یافت. روی آیکن سر دشمن اشاره کنید تا گزینه های طعنه زنی به نمایش در بیایند. البته یادتان باشد که در استفاده از آنها اخلاق جوانمردانه را فراموش نکنید!

AndroidPIT-clash-royale-4-w782

یک فرمول موفقیت آمیز: ترکیب Hog Rider (گراز سوار) و جادوی فریز معجزه می کند! البته به جای Hog Rider از پرنس هم می توانید استفاده کنید. پرنس بسیار قدرتمند و تواناست و می تواند زمانی که زیر آتش حملات دشمن در حال باخت هستید، اوضاع را به نفع شما بازگرداند.

ارتقای کارت ها

AndroidPIT-clash-royale-3-w782

در کلش رویال، وقتی که به لول مشخصی برسید می توانید کارت هایتان را با خرج کردن طلا ارتقا دهید. اما سوال اینجاست که کدام کارت ها را باید زودتر از بقیه آپگرید کرد؟ این نکات را رعایت کنید تا بهتر توانایی تصمیم گیری داشته باشید:

  • خیلی ساده: اگر کارتی برایتان ارجحیت دارد، سریعا ارتقایش دهید.
  • اگر در کلش رویال پول واقعی خرج کنید، طلای بیشتری به دست می آورید و می توانید تعداد بیشتری از کارت هایتان را آپگرید کنید.
  • بد نیست در کنار کارت هایی که در Deck تان چیده اید، هر از چند گاه مواردی که کمتر از آنها استفاده می کنید را هم ارتقا دهید. شاید این کارت ها بتوانند در آینده و زمانی که خواستید استراتژی بازی تان را تغییر دهید بسیار مفید و موثر ظاهر شوند.

صندوقچه ها و جواهرات

AndroidPIT-clash-royale-10-w782

  • صندوقچه ها پس از طی شدن بازه مشخصی از زمان باز می شوند. اگر نمی خواهید برای باز شدن شان صبر کنید، الماس هایتان را به کار بگیرید.
  • هر بار که اچیومنت بگیرید، جواهرات آزاد می شوند. مثلا وقتی که یک مسابقه را به طور کامل در TV Royale ببینید، پنج جواهر جایزه خواهید گرفت.
  • همیشه حساب زمان باقی مانده تا باز شدن صندوقچه ها را داشته باشید تا وقتی مشغول بازی کلش رویال نیستید، از آنها غافل نمانده و به محض باز شدن از امکانات آنها استفاده کنید.
Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.6 / 87 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Farzad120
    Farzad120 | ۲۳ آذر ۱۳۹۸

    سلام من کلش رویال روی گوشی اندروید دارم آیا میشه روی کامپیوتر هم نصبش کرد؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی