ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Spellbinders؛ محفلی جدید برای علاقه مندان به کلش رویال

با وجود محبوبیت بسیار زیاد کلش رویال، طبیعی است پیچیدگی های این بازی به مذاق تعدادی از کاربران پلتفرم های موبایل خوش نیاید. معمولا در این گونه مواقع، بازیکنان به سمت عناوین ساده تری می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

با وجود محبوبیت بسیار زیاد کلش رویال، طبیعی است پیچیدگی های این بازی به مذاق تعدادی از کاربران پلتفرم های موبایل خوش نیاید. معمولا در این گونه مواقع، بازیکنان به سمت عناوین ساده تری می روند تا لذت بیشتری از اوقات فراغت خود ببرند. استودیو Kiloo با جدیدترین اثر آنلاین خود با نام Spellbinders آمده تا همین زمینه را برای بازیکنان فراهم کند.

نگویید که نام این استودیو شانزده ساله تاکنون به گوش تان نخورده است. آن ها در سال 2012 توانستند با Subway Surfers محبوبیت جهانی را به دست آورند. به گونه ای که بر اساس آخرین آمار، عنوان مورد بحث تاکنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. به بحث اصلی باز گردیم.

با وجود این که Spellbinders به عنوان یک بازی MOBA شناخته می شود، اما همانند کلش رویال شاهد ترکیب سبک های دیگری با آن هستیم. البته این قدر از ساخته جذاب سوپرسل نام می بریم، فکر نکنید با یک تقلید صرف از کلش رویال یا حتی کلونی از این بازی طرف هستید. چون Spellbinders با المان های جذاب و خاص خود توانسته کمی از زیر سایه عنوان مورد بحث بیرون بیاید.

پس از ورود به بازی با یک بخش آموزشی تقریبا طولانی مواجه می شوید. در این قسمت وظیفه دارید سه تایتان را شکست دهید؛ شخصیت هایی که میدان مبارزه را کنترل کرده و به نوعی کاراکتر اصلی هستند. نبردهای بازی در سه لاین یا مسیر افقی اتفاق می افتند.

Spellbinders-android
شکست هیچ نکفته منفی برای بازیکن در بر ندارد. به عبارت دیگر، اگر ببازید امتیازی از دست نخواهید داد. با هر برد هم تعدادی ستاره دریافت می کنید که تفاوت سطح شما با دیگر بازیکن ها را نشان می دهد.

برای پیروزی در بازی باید میزان سلامتی تایتان مقابل را به صفر برسانید. برای این کار دو راه وجود دارد. ابتدا کارت هایی که در زیر صفحه هستند را انتخاب کرده و به هر کدام از لاین ها که خواستید بفرستید. این کارت ها حاوی سربازان گوناگون یا جادوهایی هستند که بسته به کارایی خود مقداری مانا یا انرژی مصرف می کنند. اکنون که حرف از انرژی به میان آورده شد، بد نیست بگوییم آن ها حکم الکسیر در Spellbinders را دارند.

حتی همانند کلش رویال در طول بازی نوار آن مشخص بوده و با سرعت بالایی کامل می شود. با رسیدن سربازان به پایان مسیر، مقداری از سلامتی حریف کم می گردد. اگر راه اول در پیروزی را بروید، خود به خود به راه دوم هم رسیده اید. در وسط هر لاین یک توپ جنگی وجود دارد. اگر سربازی بتواند به آنجا برسد، این وسیله را به اختیار خود درآورده و با هر شلیک یک عدد از جان بازیکن کم می شود.

طبیعتا هم تا پایان بازی توپ ها در اختیار بازیکن قرار نخواهند گرفت. به عبارت دیگر، هرگاه یکی از سربازها به وسط میدان نبرد برسد، جایگاه توپ تغییر کرده و این داستان تا پایان بازی ادامه دارد. این نکته را به یاد داشته باشید با به دست آوردن هر سه توپ، آن ها شارژ شده و یک ضربه مهلک به حریف وارد می شود. البته بعد از این اتفاق کنترل توپ ها را از دست داده و دوباره باید برای به دست آوردنشان مبارزه نمایید.

Spellbinders+mobile game
گرافیک کارتونی بازی و رنگ بندی متناسب با آن باعث شده تا بازیکن تجربه ای لذت بخش داشته باشد.

کلیات گیم پلی بازی را همین توضیحات تشکیل می دهند. همان طور که بالاتر گفتیم برای پیروزی در Spellbinders نیازمند استراتژی های خاصی نبوده و با کمی دقت یا خوش شانسی می توانید نبردها را ببرید. کلمه خوش شانسی را به کار بردیم چون معلوم نیست در هنگام نبرد چه کارت هایی به شما تعلق می گیرد. پس از پیروزی بر هر سه تایتان، زمان مبارزه با بازیکنان دیگر فرا می رسد. بنابراین می توانید با آن ها وارد جنگ شده و علاوه بر دریافت سکه، لول آپ شوید.

فارغ از توضیحات گیم پلی، بازی تفاوت های دیگری هم با کلش رویال دارد. یکی از آن ها کارت هایی بازی هستند. در Spellbinders تمامی کارت ها در بخش آموزشی آزاد می شوند. بنابراین انتظار سرباز یا جادوی جدیدی با لول آپ شدن نداشته و تنها می توانید آن ها را قدرتمند تر کنید. علاوه بر این، تمامی کارت ها در میدان نبرد حضور داشته و برخلاف کلش رویال قابلیت انتخاب شان قبل از حضور در جنگ را نخواهید داشت.

نمی خواهیم تعریف الکی کنیم، بنابراین اگر به کلش رویال اعتیاد دارید لازم نیست به سمت این بازی بیایید. چون پیچیدگی های آن را مشاهده نخواهید کرد. اما اگر از استراتژی های گوناگون ساخته سوپرسل خسته شده و می خواهید اثر سر راست تری را تجربه کنید، Spellbinders بهترین گزینه است. به یاد داشته باشید بازی همین چند روز به انتشار رسید، پس توانایی رسیدن به رتبه هایی ابتدایی را خواهید داشت.

Spellbinders-game
با پیشروی بیشتر در بازی می توانید دو تایتان دیگر را هم آزاد کنید. هر تایتان دارای یک قدرت و دو سرباز مخصوص خود است. قدرت های آن ها را می توانید در میدان نبرد استفاده کنید. به عنوان نمونه قدرت تایتان رو به رو رعد و برق زدن به نیروهای میدان مبارزه است.

 

Spellbinders+upgrade
در بازی می توانید میزان نوار مانا، سرعت کامل شدن آن و سلامتی خود را افزایش دهید. در تصویر سمت راست هم نیروهای ویژه ای را میبینید که برای استفاده از آن ها در هر بازی باید سکه بدهید.
Spellbinders

Spellbinders

سازنده: Kiloo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 86.1 / 46 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی