ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس کرایه قایق های لوکس اوبر در دبی راه اندازی شد

صبح امروز اوبر اعلام کرد که در راستای توسعه خدمات خود، سرویس کرایه قایق های لوکس را در ازای دریافت مبلغ 82 دلار به ساکنین دبی ارائه خواهد کرد. قیمت اعلام شده برای تحویل گرفتن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

صبح امروز اوبر اعلام کرد که در راستای توسعه خدمات خود، سرویس کرایه قایق های لوکس را در ازای دریافت مبلغ 82 دلار به ساکنین دبی ارائه خواهد کرد. قیمت اعلام شده برای تحویل گرفتن قایق از اسکله running water و بازگشت مجدد به آن است که در واقع قایق های این شرکت در آن پهلو گرفته اند.

کریستوفر فری مدیرکل اوبر در دبی اعلام داشته که سرویس جدید در راستای بسط و توسعه خدمات ویژه این شرکت نظیر کرایه هلیکوپتر است که در مناطقی مانند سواحل همپتونز اجرا می شود. تابستان گذشته نیز این شرکت سفرهای دریایی با قایق را به ساکنین استانبول ارائه نمود.

مدیر کل اوبر در دبی ادامه داد: سرویس اجاره قایق بخشی از خدمات اختصاصی ما برای ساکنین این شهر است و علاقمندان می توانند اطمینان پذیری و راحتی کرایه تاکسی های اوبر را با آن تجربه نمایند.

اوبر در تبلیغات پیشین خود تلاش نمود تا نامش را به عنوان حلقه متصل کننده و حیاتی مسافران شهرهای بزرگ و سیستم های حمل و نقل عمومی معرفی نماید که با توجه به قیمت 82 دلاری اعلام شده برای سرویس تازه اش میتوان گفت که در رسیدن به این هدف ناکام مانده است.

شرکت مورد بحث مدعی است که می تواند افراد ساکن در مناطق دور افتاده را به ایستگاه های مترو یا اتوبوس برساند و وقتی به خاطر وضع قوانین و محدودیت های تازه احساس فشار می کند خود را حامی اقشار کم درآمد و عامل ایجاد شغل برای آنها معرفی می نماید.

حالا با راه اندازی این سرویس که عمده مشتریانش ثروتمندان خواهند بود، جای تردید نیست که در آینده وجهه این شرکت به عنوان حامی فقرا اندکی مخدوش گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • کامران
    کامران | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فاصله طبقاتی عجیب زیاده

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اونوقت ما گشته نامحسوس واسه حجاب درست کردیم...بعدشم خودمونو پیشرفته ام نمیدونیم..

    • باقر
      باقر | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

      بابا جمع کن کاسه کوزتو...حجاب لیاقت میخواد...همه چیزو به حجاب ربط میدید مشکل ملت ما حجاب نیست مشکل لیاقته...درضمن همچین حجابی هم ندارید...مرده شور همتونو ببره

    • نوید
      نوید | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

      الان چه ربطی داشت؟من برا دیجیاتو متاسفم که همچین نظراتیو چاپ میکنه.حجاب لیاقت میخواد.درضمن بدبخت ما ایرانی ها از دزد و لدزات بودنمونه...

مطالب پیشنهادی