ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازگشت پدرخوانده بازی های ویدیویی؛ نولان بوشنل دوباره بازی خواهد ساخت

نولان بوشنل، موسس 73 ساله کمپانی آتاری که از او به عنوان پدرخوانده بازی های ویدیویی نیز یاد می شود، حالا قصد دارد با همکاری استودیو هلندی Spil Games دست به تولید بازی های موبایل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

نولان بوشنل، موسس 73 ساله کمپانی آتاری که از او به عنوان پدرخوانده بازی های ویدیویی نیز یاد می شود، حالا قصد دارد با همکاری استودیو هلندی Spil Games دست به تولید بازی های موبایل بزند. چندی پیش او از کیفیت پایین بازی های موبایل شکایت کرده بود و می گفت موقع بازی کردن آن ها، می خواهد تلفن اش را از سر عصبانیت به یک گوشه پرتاب کند.

بوشنل و Spil Games حداقل سه پروژه در دست تولید دارند که اولین آن ها در سال 2017 از راه می رسد. بوشنل در بیانیه ای خبری گفت: «آینده بازی ها مولفه موبایل بسیار قدرتمندی دارد. موبایل جایی است که اکثر مردم بازی می کنند و همان جایی است که تکنولوژی و ایده ها سریع تر توسعه می یابند.»

او در ادامه پیرامون همکاری اش با Spil Games می گوید: «وقتی به دنبال همکاری با یک کمپانی می گشتم، Spil Games ترکیب درست و منحصر به فردی از قدرت فنی، مهارت های خلاقانه و آگاهی به انجام کار را داشت.»

Spil Games ناشر و تهیه کننده بازی های موبایلی است که حالا ماهانه 100 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. نولان بوشنل، اولین کمپانی بازی های ویدیویی تاریخ، آتاری را در دهه 70 میلادی تاسیس کرد و بیشتر به خاطر محبوب ساختن عناوینی چون Pong میان مردم شهرت دارد.

با توجه به اینکه بوشنل 73 ساله از بازی های موبایل امروزی دل خوشی ندارد، باید ببینیم که نگاه او به این عناوین چگونه است. هنوز جزئیاتی از اولین بازی ساخته شده توسط وی و تیم Spil Games به بیرون درج پیدا نکرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دود از کنده بلند میشه

مطالب پیشنهادی