ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: با هدست Gear VR بیش از دو میلیون ساعت محتوای واقعیت مجازی تماشا شده

سامسونگ به تازگی اعلام داشته که کاربران Gear VR از هدست های خود استفاده زیادی دارند و به همین لحاظ می توان ادعا نمود که واقعیت افزوده بسیار بیشتر از گذشته وارد زندگی روزمره مردم ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی اعلام داشته که کاربران Gear VR از هدست های خود استفاده زیادی دارند و به همین لحاظ می توان ادعا نمود که واقعیت افزوده بسیار بیشتر از گذشته وارد زندگی روزمره مردم گشته و افراد به خوبی با آن ارتباط برقرار نموده اند.

با اینکه هدست های یاد شده فقط با برخی موبایل های خانواده گلکسیِ غول تکنولوژی کره ای سازگاری داشته و قابل استفاده هستند، اما تعداد کاربران آنها کم نیست و مردم با این وسایل به انجام بازی یا تماشای ویدئو می پردازند.

در این راستا سامسونگ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود اعلام نمود که تاکنون بالغ بر 2 میلیون ساعت محتوای واقعیت مجازی توسط کاربران این هدست تماشا شده که اگر آن را تبدیل کنیم، معادل 228 سال می شود؛ یعنی مردم این همه سال را در فضای واقعیت مجازی سپری نموده اند که واقعا زمان زیادی است زیرا در حال حاضر محتوای محدودی برای هدست Gear VR ارائه شده.

کمپانی کره ای مورد بحث برای جذب مشتری های بیشتر نه تنها روی تولید نمونه های سخت افزاری ارزان قیمت تری از این پوشیدنی مانور می دهد، بلکه قصد دارد تولیدات محتوای واقعیت مجازی را نیز توسعه بخشد. به همین منظور تولید و عرضه ی دوربین Gear 360 که کاربر را قادر به ضبط ویدئوهای 360 درجه می کند را در دستور کار خود قرار داده.

در حالیکه Gear 360 در اختیار کاربران قرار می گیرد، توسعه دهنده ها نیز می توانند برای آن ویدئوهای عالی تولید نمایند. به این جهت کاربران Gear VR در آینده نه چندان دور از محتوای واقعیت مجازی بیشتری برای این وسیله بهره مند خواهند گشت.

شاید جالب باشد بدانید که توسعه دهنده های فیس بوک در کنفرانس سالانه F8 خود یک دستگاه موبایل گلکسی و یک دستگاه هدست واقعیت مجازی همین کمپانی را به عنوان هدیه دریافت نمودند که چنین اقدامی از سوی سامسونگ نشان می دهد قصد دارد این قشر از متخصصان را بیش از گذشته درگیر این فناوری نموده و با کمک آنها محتواهای بیشتر و جالب تری تولید نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hossein
    hossein | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بگو تا اخر عمر دیگه

مطالب پیشنهادی