ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه سرعت عملکرد گلکسی اس 7 اج و اچ تی سی 10 [تماشا کنید]

هر وقت دستگاه تازه ای وارد بازار می شود، کانال های یوتوب هم دست به مقایسه شان با هم می زنند و عملکردشان را در تست های مختلف به بوته آزمایش می گذارند. این بار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

هر وقت دستگاه تازه ای وارد بازار می شود، کانال های یوتوب هم دست به مقایسه شان با هم می زنند و عملکردشان را در تست های مختلف به بوته آزمایش می گذارند. این بار نوبت به پرچمداران دو برند مطرح اندرویدی یعنی اچ تی سی 10 و گلکسی اس 7 اج رسیده است.

برای آنکه مشخص شود کدامیک از این دو دستگاه با سرعت بیشتری بوت می شوند، راحت تر اپلیکیشن ها را باز می کنند و در مجموع بهتر عمل می کنند، مقایسه ای میان آنها صورت گرفت که در ویدئوی انتهای مطلب می توانید نتیجه را مشاهده نمایید.

نسخه اج گلکسی اس 7 که برای انجام این تست انتخاب شده از چیپ اختصاصی شرکت سازنده اش یعنی  اگزینوس بهره می برد و محصول اچ تی سی نیز توان پردازشی اش را از اسنپدراگون 820 می گیرد. البته بهتر بود هر دوی این دستگاه ها چیپست هایی یکسان می داشتند که بنابر برخی دلایل چنین اتفاقی رخ نداده است.

در مورد سرعت بوت شدن سیستم عامل این دو موبایل هم باید بگوییم که گلکسی اس 7 اندکی سریع تر از رقیب خود ظاهر شد و علاوه براین، بعد از اتمام فرایند، در مدت زمان کمتری توانست نخستین اپلیکیشن مورد آزمایش را باز کند.

در مقابل محصول اچ تی سی در زمان باز کردن پلی استور و باز کردن بازی  GTA: San Andreas و همچنین پخش ویدئو از طریق یوتوب سرعت عمل بیشتری داشت اما در باب مرورگرها باید بگوییم که صفحات مختلف روی مرورگر کروم گلکسی اس 7 اج سریع تر باز می شدند. این محصول همچنین در زمینه مالتی تسکینگ نیز  اندکی بهتر از اچ تی سی 10 ظاهر شد.

بنابراین، روی هم رفته، این دودستگاه اختلاف اندکی با یکدیگر داشتند و فاصله شان به قدری کم بود که به سختی می توان یکی را به عنوان برنده برگزید. اگر رای و نظر نهایی برای انتخاب یکی از این دو پرچمدار را بخواهید لازم است اضافه کنیم که محصول اچ تی سی در زمان کل فرایند تست بیشتر از کهکشانی سامسونگ داغ شد.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Arvin
    Arvin | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ای کاش بعضیا مثل تو چرت و پرت نمیذاشتن و اعصاب مارو هم خورد نمیکردن ، اخه کدوم سایت ((معتبری)) میاد چرت و پرت بگه . از نظر تو سایت معتبر اون مخ خرابت هست دیگه . اول تحقیق کن ، با یه گوشی کار کن بعد بیا یه شخص دیگه رو از خریدن اون چیزی میخواد دو دل کن . زمانی که اچ تی سی گوشی هایی با دوربین های خنده اور میساخت خوب از یه برند دیگه حرف میزدین ، حالا که یه گوشی خوبی ساخته خیلی شاخ در اوردین . بهتره بدونی قبل از ساخت اچ تی سی 10 ، توی بخش دوربین در سایت DxOMark بین پنج مقام اول ، چهارتاش مال سامسونگ بود . اول S7 یا نسخه اج ، دوم Note 5 ، سوم اکسپریا Z5 premium ، چهارم S6Edge Plus و پنجم S6 . حرف الکی نزن .حالا هم دوربین با اس 7 برابری میکنه .

  • ramtin
    ramtin | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    htc هنگ کرد یعنی تموم دیگه چرا تایمر نذاشت و سامسونگ لوله حرارتی داره و اینا چرت وپرتی بیش نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی