ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شورولت کاماروی اس اس می تواند در زمان دور زدن به صورت بیسیم موبایل های شما را شارژ کند

رابطه کامارو با عبارت خودروهای عضلانی مثل ارتباط ناساست با سفرهای فضایی. اما شورولت با ارائه نسل ششم خودروی کامارو تصمیم گرفت که این باور را تغییر دهد و به نوعی ماشین یاد شده را درون کلاس اتومبیل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

رابطه کامارو با عبارت خودروهای عضلانی مثل ارتباط ناساست با سفرهای فضایی. اما شورولت با ارائه نسل ششم خودروی کامارو تصمیم گرفت که این باور را تغییر دهد و به نوعی ماشین یاد شده را درون کلاس اتومبیل های جمع و جور جای دهد. البته کاماروی نسل شش حجم بالایی از جدیدترین تکنولوژی ها را در خود جای داده که در ادامه نگاهی گذرا به برخی از آنها خواهیم داشت.

کامارو اس اس می تواند نقش یک هات اسپات وای فای شبکه 4G LTE را برای حداکثر هفت دستگاه مختلف ایفا کند و نمایشگر هشت اینچی تاچ تعبیه شده درون کابین آن نیز از استاندارد CarPlay اپل پشتیبانی خواهد کرد.

یک پد شارژ بیسیم القایی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است تا شارژ دستگاه های همراه سرنشینان کامارو اس اس راحت تر از هر زمان دیگری انجام شود که البته برای استفاده از این قابلیت باید ماشین را در یک مسیر دایره ای حرکت دهید.

اما اجازه دهید نگاهی داشته باشیم به امکانات فنی این خودرو: محصول تازه شورولت یک موتور هشت سیلندر با قدرت 455 اسب بخار دارد و از تکنولوژی موسوم به «غیرفعال کننده سیلندر» بهره می گیرد تا هر زمان به فعالیت تمامی سیلندرها نیازی نبود برخی از آنها را از کار بیاندازد.

Camaro_SS_11

سیستم تعلیق کنترل حرکت مغناطیسی (Magnetic Ride Control ) کامارو اس اس نیز واکنش بسیار سریعی دارد و حتی در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیز تنظیمات لازم را در فنربندی ایجاد می کند، تا سرنشینان سفری با کمترین میزان حرکت را تجربه نمایند و به اصطلاح آب در دلشان تکان نخورد.

اما تغییرات اعمال شده از سوی شورولت علاوه بر اینکه به ساخت بهترین کاماروی تولیدی تا به امروز انجامیده، این خودرو را به یکی از بهترین کوپه های روی زمین بدل کرده است و آن را در جایگاهی بالاتر از BMW M4 قرار داده.

قیمت این ماشین از 38 هزار دلار شروع می شود و مدلی که در این مطلب به آن اشاره کردیم حدود 46 هزار دلار می ارزد که بیست هزار دلاری از مدل پایه BMW M4 پایین تر است. البته بهای اعلام شده برای این ماشین اندکی بالاست اما با در نظر داشتن سطح عملکرد و تکنولوژی های در نظر گرفته شده برای آن قابل اغماض است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • arman_ghasami
    arman_ghasami | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا ترجمتون اوجه شکوه درک ماشین ُ تکنولوژي و زبان رو میرسونه ُ‌خسته نباشید میگم به متعرجم فوق توانمند این پست ُ‌

  • نیماا
    نیماا | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چه ترجمه خنده داری داره این قسمت که گفتین برای استفاده ازین قابلیت شارژ بیسیم باید ماشین رو در حالت دایره ای حرکت دهید! :)) {تو متن اصلی فقط یه اشاره شده که یه اشاره غیر مستقیم و طنزه ولی توی ترجمه اینجوری خنده دار آورده شده}

مطالب پیشنهادی