ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه جدید Call of Duty امشب معرفی می شود

چندی پیش، اخباری به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه نسخه بعدی سری بازی کال آو دیوتی، Infinite Warfare نام گرفته و به همراه نسخه بازسازی شده Modern Warfare عرضه خواهد شد. حالا کمپانی اکتیویژن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

چندی پیش، اخباری به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه نسخه بعدی سری بازی کال آو دیوتی، Infinite Warfare نام گرفته و به همراه نسخه بازسازی شده Modern Warfare عرضه خواهد شد. حالا کمپانی اکتیویژن اعلام کرده که امشب می توان منتظر رونمایی رسمی از قسمت جدید Call of Duty بود.

بنابر اعلام رسمی اکتیویژن در شبکه اجتماعی توییتر، کال آو دیوتی جدید در ساعت 22 امشب به وقت ایران، برای اولین بار معرفی خواهد شد و تریلری از بازی به نمایش در خواهد آمد. این رویداد قرار است به صورت زنده از کانال اکتیویژن در وب سایت توییچ، استریم شود. به صورت معمول، انتظار می رفت که کال آو دیوتی بعدی طی همایش E3 2016 معرفی شود؛ اما با توجه به افشای اطلاعات مختلف درباره بازی و نیز معرفی Battlefield 5 تا چند روز دیگر، تصمیم اکتیویژن مبنی بر معرفی زودهنگام آن، منطقی به نظر می رسد.

ساخت نسخه جدید Call of Duty بعد از سه سال به استودیوی Infinity Ward سپرده شده است. همان طور که احتمالا می دانید، عناوین فرنچایز مورد بحث هر سه سال یکبار، بر عهده سه استودیوی Infinity Ward ،Sledgehammer و Treyarch سپرده می شود. بعد از موفقیت بازی Black Ops 3 استودیوی Treyarch، باید دید Infinity Ward می تواند یکبار دیگر این موفقیت را تکرار کند یا همانند بازی قبلی خود، Call of Duty: Ghosts طرفداران را ناامید خواهد کرد.

کمپانی اکتیویژن علاوه بر رونمایی از تاریخ معرفی بازی جدید خود، تریلری نیز منتشر کرده که در آن، کارکنان کمپانی مورد اشاره و استودیوی Infinity Ward به صحبت درباره سری بازی Call of Duty و تغییرات آن در طول زمان می پردازند. در بخشی از این تریلر، یکی از توسعه دهندگان می گوید که بازی CoD تا به امروز چنین حجمی از تغییرات را به خود ندیده و بازی بعدی (احتمالا با همان نام Infinite Warfare) فصلی جدید از داستان سرایی را برای طرفداران خواهد گشود.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

اگرچه همچنان باید منتظر انتشار اطلاعات تکمیلی ماند، اما Call of Duty: Infinite Warfare احتمالا در ماه نوامبر آتی برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه می شود.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی