ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 3 در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد [شایعه]

وان پلاس از جمله شرکت های چینی ساکن شنزن است که اواخر سال 2013 میلادی کارش را آغاز کرد. این کمپانی نخستین اسمارت فون تولیدی خود به نام وان پلاس وان را در سال 2014 معرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

وان پلاس از جمله شرکت های چینی ساکن شنزن است که اواخر سال 2013 میلادی کارش را آغاز کرد. این کمپانی نخستین اسمارت فون تولیدی خود به نام وان پلاس وان را در سال 2014 معرفی کرد که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. در ادامه موبایل وان پلاس 2 از راه رسید و حالا تا معرفی نسل سوم پرچمدار این شرکت زمان زیادی باقی نمانده است.

تا زمان رونمایی این موبایل اما روشن است که اطلاعات و تصاویر متعددی از آن به بیرون درز خواهد کرد و حتی چندی پیش مدیرعامل این شرکت نمونه عکس گرفته شده با دوربین آن را در اختیار سایت های خبری قرار داد.

طبق داده های به دست آمده از بنچمارک Geekbench نسل سوم وان پلاس وان شش گیگابایت رم خواهد داشت و حالا اطلاعات تازه ای در رابطه منتشر شده که در ادامه آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

براساس جدیدترین خبر منتشره از چین، وان پلاس 3 قیمتی در حدود 310 دلار خواهد داشت و در قالب دو نسخه عرضه می گردد که این مساله برای خیلی ها جذابیت دارد. مدل استاندارد همان قیمت یاد شده را خواهد داشت اما نسخه پیشرفته تر آن قطعا گران تر تمام می شود.

گفته می شود وان پلاس 3 از چیپست اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که اگر قیمت اعلام شده برای آن صحت داشته باشد انتظار می رود که محصول جدید این شرکت تازه تاسیس سر و صدای زیادی در محافل خبری حوزه دیجیتال به پا کند.

این مشخصات معمولا در دستگاه های پیشرفته پیدا می شوند با این حال، هنوز نمی دانیم که در کدام نسخه وان پلاس 3 آنها را خواهیم دید. طبق برخی شایعات این محصول در هجدهم ماه می یعنی 29 اردیبهشت معرفی می شود و اوایل خرداد نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد که البته هنوز این شایعه  تایید نشده است.

اطلاعات و جزئیات دیگری در مورد این موبایل در دسترس نیست با این وجود می توان مطمئن بود که دستگاه از نسخه سفارشی سازی شده اندروید به نام Oxygen OS بهره می برد که محصول خود وان پلاس است. انتظار می رود این پرچمدار بدنه ای از جنس فلز داشته باشد و ابعاد نمایشگر آن نیز از 5.5 اینچ تجاوز نکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • کامران
    کامران | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اشغالهای دیگر

    • میثم
      میثم | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      تو کلا به گوشی های چسنی و ژاپنی حساسیت داری نه؟؟...

    • حساسیتم به کامرانه فقط
      حساسیتم به کامرانه فقط | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      اخه من به تو چه بگم تا کی اینطور میخای نظر بدی

  • TITAN
    TITAN | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کی وان پلاس 3 معرفی میشه

مطالب پیشنهادی