ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری جدید از دستبند سلامتی شیائومی

پس از معارفه ی Redmi 3 Pro، Redmi Note 3 و Mi5 حالا شیائومی آماده می شود تا در دهم ماه می (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) از محصولاتی جدید رونمایی به عمل آورد؛ شرکت یاد شده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

پس از معارفه ی Redmi 3 Pro، Redmi Note 3 و Mi5 حالا شیائومی آماده می شود تا در دهم ماه می (سه شنبه ۲۳ اردیبهشت) از محصولاتی جدید رونمایی به عمل آورد؛ شرکت یاد شده تا به امروز تائید کرده است که قصد دارد در تاریخ مذکور از فبلت «مکس» خود به همراه رابط کاربری MIUI 8 پرده بردارد و البته چند روز قبل نیز مدیرعامل برند مورد بحث دستبند سلامتی Mi Band 2 را به عموم نشان داد ولی تائید نکرد که آیا این گجت هم در رویداد پیش رو معرفی خواهد گشت یا خیر.

در همین راستا، امروز تصویر دیگری از نسل آتی Mi Band به رسانه ها راه یافته که اجازه می دهد نگاهی دقیق تر به این دیوایس داشته باشیم. اگر به عکس مورد اشاره قدری با دقت بنگرید، متوجه می شوید که بند دستگاه نسبت به نمونه های قبلی یا همان Mi Band و Mi Band 1s فرقی نکرده هر چند که هنوز قادر نیستیم به صورت قطعی در این زمینه اظهار نظر کنیم و شاید شیائومی دگرگونی را در این مبحث پدید آورده باشد که بعداً مشخص شود.

Xiaomi-Mi-Band-2-leak_1

در نسل های پیشین دستبند شیائومی، تنها سه LED کار اطلاع رسانی به کاربر را بر عهده داشتند اما به نظر می آید در مدل آتی این مسئله بر دوش یک نمایشگر ساده و سیاه و سفید قرار گرفته است. ناگفته نماند که بدون شک اضافه شدن این صفحه نمایش کارایی محصول را به مراتب افزایش خواهد داد و از این پس قادر خواهیم بود اعلانات گوناگون را روی آن ملاحظه نماییم. ضمناً برای آگاه شدن از میزان فعالیت های جسمانی خود و اینکه چقدر با هدف گذاری هایمان فاصله داریم نیازی نیست تا به اپ Mi Fit رجوع کنیم و این موارد هم روی دستبند قابل مشاهده خواهند بود.

هر چند از سوی دیگر مسلماً وجود یک نمایشگر بر طول عمر باتری دستگاه اثرگذار خواهد بود. می بایست خاطر نشان سازیم  Mi Band -با وجود استفاده ی مداوم- می توانست یک ماه شارژ نگه دارد و به نظر می آید این بازه ی زمانی در نمونه ی بعدی کاهش یافته باشد؛ در اصل با نگاهی به محصولات مشابه دیگر شرکت ها، حالا احتمالاً باید به طول عمر باتری یک یا دو هفته ای مدلی که در راه است بسنده کنیم.

شایعه کنندگان می گویند شیائومی بازهم تمام تلاش خود را کرده تا قیمت دیوایسی که در بالا از آن سخن گفتیم را روی ۹۹ یوآن چین، یا همان ۱۵ دلار نگه دارد تا فروش مطلوب اش کماکان حفظ شود؛ هر چند که برای مشخص شدن قطعیت این شنیده ها و گمانه زنی ها می بایست قدری دیگر و تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahura_majdinasab
    ahura_majdinasab | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    15 دلار....

مطالب پیشنهادی