ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر رونمایی از Call of Duty: Infinite Warfare پیش از موعد مقرر منتشر شد [تماشا کنید]

کمپانی اکتیویژن قصد داشت امشب از بازی Call of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی رونمایی کند؛ عنوانی که طی چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره آن شنیده بودیم و ظاهرا قرار است به همراه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

کمپانی اکتیویژن قصد داشت امشب از بازی Call of Duty: Infinite Warfare به صورت رسمی رونمایی کند؛ عنوانی که طی چند روز اخیر شایعات بسیاری درباره آن شنیده بودیم و ظاهرا قرار است به همراه نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare در دسترس مخاطبان قرار گیرد. اما به نظر می رسد که یکبار دیگر برنامه های اکتیویژن به خوبی پیش نرفته و تریلر رونمایی از Infinite Warfare در وب سایت Hulu انتشار یافت.

تریلر انتشار یافته از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نیست اما ما را تا حد زیادی با بازی جدید استودیوی Infinity Ward آشنا می کند. با توجه به صحنه های مختلف این تریلر می توان گفت که بخش هایی از گیم پلی در فضا جریان خواهد داشت و گیمر می تواند کنترل وسایلی چون فضاپیماها را نیز برعهده بگیرد.

این اولین باری است که داستان یک نسخه از سری بازی Call of Duty، در فضا جریان خواهد می یابد و البته مشخصا بخش اعظمی از گیم پلی، روی زمین و دنیای معمولی دنبال می شود. ضمنا نوعی ایستگاه فضایی غول آسا نیز در تریلر به چشم می خورد که استفاده از آن در بخش چندنفره می تواند بسیار جالب باشد. تریلر لو رفته از بازی در پایین قابل مشاهده است:

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

بنابر اطلاعات قبلی، Call of Duty: Infinite Warfare در قالب دو نسخه معمولی و نسخه Legacy Edition عرضه خواهد شد. گفته می شود که با خرید Legacy Edition می توانید به ورژن Remaster بازی Call of Duty: Modern Warfare هم دسترسی داشته باشید. در هر صورت اگرچه تریلر بازی زودتر از موعد مقرر لو رفته، اما باید دید که اکتیویژن طی لایواستریم امشب خود چه اطلاعات بیشتری با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت.

انتظار می رود Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه شود. همچنین در همایش E3 2016 می توان شاهد انتشار اطلاعات تکمیلی و نمایش بخش هایی از گیم پلی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شایان
    شایان | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من که ریمستر مدرن وارفر رو برمیدارم و این جدیده رو میندازم دور! والا...هر کی میخواد کال آف فضایی بگیره بره دستینی بازی کنه.البته این نظر شخصیه...ولی فک کنم اکثرا همه با من موافقن...
    کال آف دیوتی داره به یه جایی میره که آدم احساس میکنه داره پولشه رسما میریزه تو سطل آشغال!

مطالب پیشنهادی