ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سم موبایل: گلکسی نوت ۶ به اتصال USB C مجهز است

گردانندگان وب سایت سم موبایل رابطه نزدیکی با مدیران شرکت کره ای سامسونگ دارند و در این بین، بارها پیش آمده که شاهد انتشار اخباری از سوی آنها باشیم که بعداً به حقیقت بدل گشته. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

گردانندگان وب سایت سم موبایل رابطه نزدیکی با مدیران شرکت کره ای سامسونگ دارند و در این بین، بارها پیش آمده که شاهد انتشار اخباری از سوی آنها باشیم که بعداً به حقیقت بدل گشته. حال همین وب سایت تایید می کند که گلکسی نوت ۶، با پورت USB C همراه خواهد شد. SamMobile همچنین پیش از این تایید کرده بود که فبلت مورد اشاره با ویژگی مقاومت در برابر آب همراه خواهد بود؛ دقیقا مانند گلکسی S7 و نمونه خمیده آن.

منبع مذکور البته گزارش می دهد که هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارد و نمی داند که در USB C، سامسونگ از استاندارد USB 3.1 بهره گرفته یا استانداردی قدیمی تر. این مسئله البته صرفا به سرعت انتقال فایل ها توسط اتصال USB C مربوط می شود و در هر صورت مسئله مهم تر این است که شرکت کره ای تصمیم دارد از نوع اتصال جدیدی در موبایل مطرح خود بهره گیرد.

نکته اینجاست که اگر اتصال مورد بحث به استاندارد USB 3.1 مجهز شود، قابلیت های نوت ۶ بسیار بیشتر خواهد بود. برای مثال، کاربر قادر می شود یک دانگل به موبایل خود متصل کرده و سپس پورت HDMI یا Display Port را در آن مورد استفاده قرار دهد.

همین مسئله، سوال دیگری را نیز به وجود می آورد: آیا سامسونگ تصمیم دارد از یک هدست Gear VR جدید در کنار نوت ۶ پرده بردارد؟ نسل کنونی هدست یاد شده از پورت microUSB برخوردار است. اگر قرار باشد سامسونگ، گلکسی نوت ۶ را با USB C معرفی کند، بعید نیست که نسل دوم Gear VR نیز در کنار آن و با همین نوع پورت رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • NiMa
    NiMa | ۱۴ دی ۱۳۹۵

    کجایید که الان نوت ۷ به جای ۶ اومد و فنفجر شد

  • pasha.ir
    pasha.ir | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بیصبرانه منتظرشم

مطالب پیشنهادی