ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه دسکتاپ واتس اپ احتمالا در حال آماده شدن برای ویندوز و مک است

بر اساس اسکرین شات هایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می رسد که واتس اپ در حال توسعه یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های ویندوز و مک است. این اسکرین شات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

بر اساس اسکرین شات هایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می رسد که واتس اپ در حال توسعه یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های ویندوز و مک است. این اسکرین شات ها بیان می کنند که اپلیکیشن در چه مرحله ای قرار گرفته است.

در حال حاضر امکان تایید یا رد کردن واقعی بودن اسکرین شات ها وجود ندارد اما به هیچ عنوان بعید نیست که واتس اپ، شرکتی که اکنون تحت تملک فیسبوک قرار دارد، در حال توسعه اپلیکیشن خود برای ویندوز و مک باشد.

تا سال گذشته کاربران کامپیوترهای شخصی امکان استفاده از واتس اپ را نداشتند و صرفا ملزم به بهره گیری از آن در موبایل یا تبلت خود می شدند. در سال ۲۰۱۵ ولی واتس اپ یک کلاینت تحت وب را برای کاربران دسکتاپ فراهم کرد که توسط مرورگر می توانستند به آن سر زده و در کامپیوتر خود به گفتگو با دوستان شان بپردازند.

Screen Shot 1395-02-13 at 10.08.26-w1000

 

 

Screen Shot 1395-02-13 at 10.08.14-w1000

 

Screen Shot 1395-02-13 at 10.08.05-w1000

این در حالیست که شما برای استفاده از کلاینت تحت وب، باید موبایل خود را در دسترس داشته باشید و به طور کلی پایداری آن نیز چندان بالا نیست و در برخی مواقع، با مشکلاتی در زمینه اتصال و ارسال پیام ها رو به رو خواهید شد. در صورت وجود یک اپلیکیشن کامل برای واتس اپ به جای نسخه تحت وب در کامپیوترهای شخصی، می توان شاهد پایداری بسیار بالاتر این پلتفرم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ختا دیجیاتو پدرتو بیامرزه کااش همییشه همینجوری اخبار مهم رو سریع و بصورت با کیفیت برامووون بذاری تو این همه خبر که هست ، یکی از بهترین مرجع ها و حتی عالی ترین مرجعمون خودتی ، واقعا دسته بچه های دیجیاتو درد نکنه ، اجرتون با خدا ، خدا قوت از همینجا دست تک تکتون رو صمیمانه میفشارییم و میبوسم ، دوستان بزرگی که بدون هیچ غرضی، اخبار روز براموون میزارن ، زنده بااد مردان بزرگ، همییشه گفتم و میگم دیجیاتو تو زمینه خبررسانی و اخبار تکنولوژی و زمینه فناوری و الکترونیک جز بهترینااااس و حتی بهترییینه ، خدا قوت و اجرتون با خدا که پاداش زحماااات شما برای ما فقط با خداااااااااااس

  • رایموند
    رایموند | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    درود...دیر فکر کردید واتس آپ...تلگرام نسخه ویندوزی زودتر بیرون داده است ...چرا آنقدر دیر فکر کردید که کاربران ویندوزی به نسخه واتس آپ ان نیاز دارن!

    • cena13
      cena13 | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

      من از طرف مارک زاکربرگ از شکا معذرت میخوام. -__- خو الان چیکار کنه؟

      • amin
        amin | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

        خخخ دهنت سرویس

مطالب پیشنهادی