ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در سه ماهه نخست امسال بیشترین میزان پنل های LCD را به فروش رسانده است

سامسونگ یکی از بزرگترین بازیگران صنعت تلویزیون های LCD به شمار می رود که در سال های اخیر، فروش خوبی را در این بخش تجربه کرده است. یکی از فاکتورهای موثر در موفقیت این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

سامسونگ یکی از بزرگترین بازیگران صنعت تلویزیون های LCD به شمار می رود که در سال های اخیر، فروش خوبی را در این بخش تجربه کرده است. یکی از فاکتورهای موثر در موفقیت این شرکت را می توان کیفیت محصولات تولیدی آن در قیاس با کمیت آنها دانست و این قانونی است که سامسونگ برای حرکت رو به جلوی خود در بازار تلویزیون های LCD به آن متوسل شده است.

گزارش تازه ای که در این باره منتشر شده نشان میدهد این کمپانی همچنان در بازار تلویزیون های LCD پیشتاز است هرچند که رقابتی جدی با دیگر نامداران این عرصه را تجربه می کند.

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی WitsView  سامسونگ در سه ماهه نخست امسال 10.5 میلیون دستگاه تلویزیو LCD به فروش رسانده و توانسته رقیب اصلی خود یعنی ال جی را با میزان فروش 7.1 میلیون دستگاه پشت سر بگذارد و حتی بالاتر از سونی قرار بگیرد.

اما آمار و ارقام نشان می دهند که فروش LCDهای این شرکت با افت فصل به فصل 34.4 درصدی روبرو بوده است. این را هم باید اضافه نماییم که سامسونگ تنها شرکتی نیست که این مشکل را تجربه کرده است و ظاهرا فروش پنل های LCD الجی و سونی هم افتی در حدود 13.4 درصد و33.3 درصدی را تجربه کرده است.

با این همه، بخت گویی با شرکت های چینی نوپایی که تازه به این صنعت وارد شده اند یار بوده زیرا هایسنس و TCL آنطور که در گزارش ها آمده به ترتیب 13.8 و 3.6 درصد افزایش فروش داشته اند و این در حالی است که فصل پیش ابدا بازه زمانی خوبی برای این گروه از محصولات نبوده و فروش آنها حدودا 21 درصد کاهش داشته است.

البته فروش پنل های LCD سامسونگ همواره روندی صعودی داشته اما رشد آن در قیاس با دو رقیب اصلی اش بیشتر بوده است. غول کره ای در واقع قصد دارد که با ارائه 14 مدل از سری Quantum Dot و بهبود کیفیت تصویر  این محصولات فروش خود را تقویت نماید در حالی که رقبای آن از جمله ال جی تمایل دارند بیشترین میزان تمرکز خود را روی تلویزیون های OLED قرار دهند که البته سامسونگ هنوز هم در مورد موفقیت بازار این محصول تردید دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pasha.ir
    pasha.ir | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دیجیاتو کامنت های پست استخدامی رو حذف کرده یا اینترنت من لود نمیکنه؟!

مطالب پیشنهادی