ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسدود شدن چند ساعته واتس اپ در برزیل یک بار دیگر بازار تلگرام را داغ کرد

تنها مدت زمان اندکی پس از آنکه دسترسی به خدمات پیام رسان واتس اپ در برزیل با مشکل مواجه شد سیل کاربران برزیلی به سمت پیام رسان تلگرام سرازیر شدند. به نقل از رسانه های ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

تنها مدت زمان اندکی پس از آنکه دسترسی به خدمات پیام رسان واتس اپ در برزیل با مشکل مواجه شد سیل کاربران برزیلی به سمت پیام رسان تلگرام سرازیر شدند. به نقل از رسانه های برزیلی ظاهراً قرار بوده این مشکل تا ۷۲ ساعت پابرجا باشد؛ مسئله ای که طاقت کاربران برزیلی واتس اپ را طاق کرده و موجب شده به سمت پیام رسان رقیب یعنی تلگرام هجوم بیاورند. پیام رسان تلگرام در توئیتر خود استقبال کاربران برزیلی را تا حدی بالا اعلام کرده که می گوید سیستم مخابراتی برزیل نتوانسته پاسخگوی سیل پیامک های حاوی کدهای ثبت نام کاربران این کشور باشد. در این پیام توئیتری آمده بیش از یک میلیون کاربر برزیلی ظرف همین مدت کوتاه برای استفاده از تلگرام ثبت نام کرده اند و بسیاری دیگر نیز برای این کار در صف انتظار اند.

همانگونه که گفتیم این اولین باری نیست چنین اتفاقی می افتد. پیش از این نیز در دسامبر ۲۰۱۵ قطع دسترسی کاربران برزیلی به واتس اپ به مدت ۴۸ ساعت منجر به ثبت نام بیش از یک میلیون و نیم کاربر برزیلی در تلگرام شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • nobody
    nobody | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واتس آپ به این خاطر جا نیفداد که پیمام هاش آفلاین هست یعنی روی دیتا بیس مانند تلگرام سیو نمی شود و ماندگار نیست

  • ramtin17
    ramtin17 | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    برزیلیها هم مثل ایرانیها فقط پهلوان زنده رو عشقه قبول دارن.یه زمانی وایبر که دوروز به مشکل خورد همه رفتن سراغ تلگرام و دیگه هیچ کس هم نگاهش نکرد.نکنید آقا این کارارو.بی معرفتی تا کی؟ولی من تعجبم چرا واتس آپ تو ایران جا نیفتاد.برنامه خوبیه و الان هم رایگانه اما حتما تلگرام با ذائقه ایرانیها بیشتر جور در میاد.

مطالب پیشنهادی