ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از Pavilion رونمایی کرد؛ کامپیوتری All-in-One با بدنه فوق باریک

کمپانی اچ پی امروز از مجموعه ای کامپیوتر، لپ تاپ و کیس جدید رونمایی کرده که در میان آنها، کامپیوترهایی All-in-One به نام Pavilion خودنمایی می کنند. مدل های مختلف Pavilion، انتخاب های گوناگونی در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۰

کمپانی اچ پی امروز از مجموعه ای کامپیوتر، لپ تاپ و کیس جدید رونمایی کرده که در میان آنها، کامپیوترهایی All-in-One به نام Pavilion خودنمایی می کنند. مدل های مختلف Pavilion، انتخاب های گوناگونی در اختیار کاربران می گذارند و مشتریان می توانند هزینه های خرید دسکتاپ های خانگی معمولی را تا حد قابل قبولی کاهش دهند.

کامپیوتر All-in-One مورد بحث، در دو نسخه 23.8 و 27 اینچی به بازار عرضه خواهد شد که هر یک از آنها، از مشخصات سخت افزاری مختلفی تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم، 3 ترابایت حافظه داخلی یا 1 ترابایت درایو هیبریدی بهره می برند. کاربران همچنین می توانند از میان پردازنده های مختلف همچون نسل ششم پردازنده های Core i7 اینتل یا نسل هفتم پردازنده های APU کمپانی AMD (که پردازنده و پردازشگر گرافیکی روی یک چیپ واحد قرار گرفته اند)، یکی را برگزینند.

hp-pavilion-all-in-one-1

کامپیوترهای All-in-One جدید اچ پی، از پورت USB 3.0 در زیر نمایشگر بهره می برند و می توان با کمک قابلیت شارژ سریع اچ پی، دستگاه های موبایل را نیز شارژ نمود. پورت هدفون که هم وظیفه ورودی و هم خروجی صدا را برعهده دارد، دو ورودی USB 2.0، یک پورت LAN و خروجی HDMI نیز از جمله دیگر پورت های Pavilion به شمار می روند. ضمنا کامپیوترهای مورد بحث به دوربین RealSense اینتل (دوربینی بهره مند از تکنولوژی تشخیص حرکات بدن اینتل) نیز مجهز هستند و با قابلیت تشخیص هویت بیومتریک Windows Hello ویندوز 10، سازگاری دارند.

کامپیوترهای Pavilion از پنل نمایشگر IPS در دو رزولوشن Full HD و QHD بهره می گیرند و می توان به صورت دلخواه، مدلی با پشتیبانی از نمایشگر لمسی را نیز خریداری کرد تا دستگاه به وسیله ای ایده ال برای انجام کارهای روزمره بدل گردد. در نهایت نیز باید اشاره نمود کمپانی خوش نام Bang & Olufsen مسئولیت ساخت اسپیکرهای Pavilion را عهده دار بوده است.

هر دو مدل 23.8 و 27 اینچی کامپیوترهای All-in-One جدید اچ پی، از ماه جاری میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت و قیمت پایه آنها به ترتیب از 700 و 1000 دلار آغاز می شود. در ادامه ویدیوی معرفی کامپیوتر Pavilion و تصاویری از آن قابل مشاهده است.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">

hp-pavilion-all-in-one-microedge-1 hp-pavilion-all-in-one-3 hp-pavilion-all-in-one-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی