ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HTC از موبایل میان رده Desire 830 به صورت رسمی رونمایی کرد

بعد از انتشار تصاویری از موبایل HTC Desire 830، این دستگاه حالا به صورت رسمی اما بی سر و صدا از سوی کمپانی تایوانی معرفی شده. این موبایل هوشمند قرار است از فردا در کشور ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

بعد از انتشار تصاویری از موبایل HTC Desire 830، این دستگاه حالا به صورت رسمی اما بی سر و صدا از سوی کمپانی تایوانی معرفی شده. این موبایل هوشمند قرار است از فردا در کشور چین با قیمت 269 یورو (حدودا برابر با 307 دلار) در دسترس مشتریان قرار گیرد. HTC Desire 830 به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 مجهز بوده و از چیپست هشت هسته ای Helio X10 مدیاتک با فرکانس پردازشی 1.5 گیگاهرتز به ازای هر هسته بهره می برد. علاوه بر این، Desire 830 از حافظه رم سه گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می نماید که با کارت های میکرو SD قابل افزایش است.

تصویربرداری در موبایل میان رده HTC، به کمک دوربینی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 انجام می شود و عاشقان سلفی هم می توانند به کمک سنسور UltraPixel با گشودگی دهانه لنزی مشابه با دوربین اصلی، تصاویری با کیفیت از خود به ثبت رسانند.

برخلاف پرچمدار جدید HTC 10، به نظر می رسد Desire 830 از همان تکنولوژی قدیمی BoomSound با دو اسپیکر در جلوی موبایل بهره می برد. ضمنا باتری 2800 میلی آمپر ساعتی موبایل مورد اشاره نیز، کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی خواهد کرد. در نهایت، اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و می توان نشانه هایی از رابط کاربری Sense کمپانی HTC را هم در سیستم عامل Desire 830 دید.

هنوز اطلاعات دیگری درباره برنامه های HTC برای عرضه عضو جدید خانواده دیزایر منتشر نشده و مشخص نیست که این موبایل میان رده، راه خود را به بازارهای غربی باز خواهد کرد یا خیر.

HTC-Desire-830-Presse-03 HTC-Desire-830-Presse-02

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نمیدونم HTC چه اصراری داره انقدر کتلت درست کنه!
    بابا جان یکم به هواوی نگاه کن با نصف قیمت چه لعبت هایی معرفی میکنه..! تازه فلزی هم هستن و اثر انگشتم دارن! :| :| :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی