ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن عکس نوشته ساز؛ عکس نوشته هایی به زبان شیرین فارسی بسازید

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته در مورد «عکس نوشته ها» و کاربرد خوبی که در انتقال مفاهیم و احساسات دارند با شما صحبت کردیم. ترکیب عکس و نوشته با رویکردی مینیمالیستی، طی سال های اخیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته در مورد «عکس نوشته ها» و کاربرد خوبی که در انتقال مفاهیم و احساسات دارند با شما صحبت کردیم. ترکیب عکس و نوشته با رویکردی مینیمالیستی، طی سال های اخیر (خصوصا از زمانی که اینستاگرام رونق بیشتری یافته) به سوژه بسیار جالب و جذابی برای مردم تبدیل شده، به همین خاطر است که روز به روز شاهد عرضه اپلیکیشن های جدید و با امکانات بیشتری در این حوزه هستیم.

درست مثل اپ استور و گوگل پلی، کافه بازار هم میزبان تعداد نسبتا زیادی از این اپلیکیشن ها برای کاربران ایرانیست؛ اپ هایی که متأسفانه بر خلاف نمونه های خارجی بخش اعظم شان رایگان نیستند و در کمال تعجب با وجود دریافت هزینه های نامعقول از کاربر امکانات جالبی هم در اختیار او نمی گذارند.

اما بیایید سیاه نمایی نکنیم. در این آشفته بازار نمونه هایی هم هستند که توانسته اند دل کاربران را به دست بیاورند. «عکس نوشته ساز» استودیوی AceDev یکی از این اپلیکیشن هاست که در عین دریافت هزینه ای منطقی، امکانات نسبتا خوبی را در اختیار کاربرانش گذاشته.

11

با عکس نوشته ساز می توانید تصاویری از حافظه موبایل یا گالری آنلاین اپ انتخاب کرده و با فونت های گلچین شده فارسی و انگلیسی روی شان بنویسید و به عکس استیکرهای کارتونی اضافه کنید. برای فونت ها هم می توانید رنگ و سایز دلخواه تان را برگزینید، به آنها سایه اضافه کنید و در صورت تمایل به جهتی که می خواهید بچرخانید.

متأسفانه اعمال ویرایش روی متن در عکس نوشته ساز از طریق سوایپ دو انگشتی فراهم نشده و به جایش باید درجه ها را کم و زیاد کنید. اما با کمی کار کردن در اپ خواهید دید که عادت کردن به این شیوه کار چندان سختی هم نیست.

خوشبختانه تنوع خوبی از فونت های فارسی و انگلیسی زیبا را در آرشیو قلم های عکس نوشته ساز شاهد هستید. تصاویر آماده در گالری آنلاین هم تصاویر چشم نواز و منحصر به فردی هستند و با وسواس و دقت زیادی برای اپلیکیشن گلچین شده اند. با وجود این نکات مثبت، نقص هایی هم در عکس نوشته ساز وجود دارند که به تجربه کاربری آن تا حدودی لطمه زده اند.

2

پنج دقیقه که در محیط اپ مشغول شوید، نقص هایش شروع به آشکار شدن می کنند: رابط کاربری سیاه و سفید زمختی که سلیقه چندانی در طراحی اش خرج نشده، سرورهای ضعیفی که تصاویر را به زحمت بارگذاری می کنند و نبود گزینه Undo/Redo برای اعمال ویرایشی که واقعا آزاردهنده است. با این وجود اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، فونت های زیبای فارسی و انگلیسی، بک گراندهای آماده و مجموعه استیکرهای «عکس نوشته ساز» می توانند کاربر را به نادیده گرفتن مشکلات و استفاده از اپ راضی کنند.

برای دسترسی به تمام امکانات عکس نوشته ساز، لازم است که با پرداخت مبلغ 2000 تومان آن را به نسخه کامل ارتقا دهید. غیر منطقی نیست، اما بهتر بود که توسعه دهنده پیش از در نظر گرفتن این مبلغ برای ارتقای دسترسی کاربران به امکانات ویژه، مشکلات اپلیکیشن را رفع می کرد تا کاربران بابت هزینه ای که پرداخت می کنند احساس بهتری داشته باشند.

امیدواریم که با ارائه یک بروزرسانی توسط تیم توسعه دهنده شاهد رفع مشکلات فعلی و عملکرد بهتر عکس نوشته ساز در نسخه های بعدی باشیم. این عکس نوشته ساز ایرانی را می توانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

عکس نوشته ساز

عکس نوشته ساز

سازنده: AceDev قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • viento
    viento | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    من استفاده کردم ، اینو باید بگم ک ب دلیل کم بودن ابزار اصلا اون چیزی ک توی ذهنته رو نمیتونی پیاده کنی ،

    درواقع هنوز فتوشاپ حرف اول رو میزنه

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نرم افزار خوبیه فقط خیلی کنده و گیره

  • four
    four | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اسم دنیا میاد یه جوری میشم.خدا ازش نگذره

مطالب پیشنهادی