ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بسته های پیشنهادی مخابرات برای افزایش تعرفه های تلفن ثابت

سیزدهم اردیبهشت ماه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از قول محمود واعظی از احتمال افزایش تعرفه ی خط و تماس های تلفن ثابت خبر داد. حالا سخنگوی شرکت مخابرات ایران، جزئیات پیشنهادهای مطرح ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

سیزدهم اردیبهشت ماه، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از قول محمود واعظی از احتمال افزایش تعرفه ی خط و تماس های تلفن ثابت خبر داد. حالا سخنگوی شرکت مخابرات ایران، جزئیات پیشنهادهای مطرح شده درباره ی افزایش قیمت تلفن ثابت را در قالب سه طرح تشریح کرده است.

به گزارش ایستنا داود زارعیان درباره ی اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر افزایش تعرفه های تلفن ثابت تا ماه آینده گفته است: «پیش از این مخابرات ۳ پیشنهاد برای تغییر تعرفه های تلفن ثابت به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه کرده بود که با توجه به نظر وزیر ارتباطات به نظر می رسد این ۳ پیشنهاد در کمیسیون در حال بررسی است».

ایشان پیشنهاد های مذکور را اینگونه تشریح کرده اند: «پیشنهاد اول افزایش آبونمان، پیشنهاد دوم افزایش توأمان تعرفه ی آبونمان و تعرفه ی مکالمه، و پیشنهاد سوم نیز تعریف یک هزینه ی ثابت برای آبونمان و مکالمه ی نامحدود مطرح شده است که در این بسته مشترک روستایی با پرداخت ماهانه ۳ هزار تومان، و مشترک شهری با پرداخت ماهانه ۷ هزار تومان و مشترکان کلانشهرها با پرداخت ماهانه ۱۰ هزار تومان مکالمات نامحدود ثابت به ثابت داخل و خارج استانی خواهند داشت».

زارعیان درباره ی قیمت خط تلفن ثابت نیز گفته است: «پیش از این، افزایش حق اتصال تلفن ثابت که هم اکنون ۵۰ هزار تومان است نیز درخواست شده بود».

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramtin17
    ramtin17 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مخابرات خیلی زرنگه. اگه شما بخواین سه خط تلفن برای شرکتتون بخرین که شماره ها پشت هم باشه به جای 150هزار تومان از شما 500هزار تومان میگیره و اگه بخواین کمی شمارتون رند باشه باید بیشتر از این پول بدین.همون 50 هزار تومان رو شما در نظر بگیرین که حدود 200 میلیون شماره تلفن و شاید بیشتر وجود داشته باشه که اگه از هر کدوم 50 هزار تومان بگیرن چه مبلغی میشه.جدیدا هم تا هزینه شما به 50 هزار تومان نزدیک میشه خط قطع میشه و باید پرداخت کنید تا دوباره وصل بشه.

مطالب پیشنهادی