ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار Dishonored 2 مشخص شد؛ گیم پلی بازی یک ماه دیگر به نمایش در می آید

ترکیب المان های عناوین انقلابی سبک اول شخص در Dishonored طعم بسیار دلنشینی را برای گیمرها به همراه آورد. اگر به خاطر داشته باشید، در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته شرکت معروف Bethesda برای اولین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

ترکیب المان های عناوین انقلابی سبک اول شخص در Dishonored طعم بسیار دلنشینی را برای گیمرها به همراه آورد. اگر به خاطر داشته باشید، در جریان نمایشگاه E3 سال گذشته شرکت معروف Bethesda برای اولین بار کنفرانسی برگذار نمود و در خلال آن از Dishonored 2 رونمایی کرد.

حدود یک سال از اتفاقات ذکر شده می گذرد و هنوز اطلاعات دقیقی از ساخته جدید Arkane، استودیوی سازنده Dishonored 2 در دسترس نیست. اکنون بتسدا با اعلام تاریخ انتشار Dishonored 2، بالاخره روزه سکوت خود پیرامون بازی را شکست. بر اساس گفته این شرکت، دومین قسمت از فرنچایز دیس آنرد در یازدهمین روز ماه نوامبر (21 آبان 95) به انتشار می رسد؛ تاریخی که بدون شک یادآور زمان عرضه The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011 است.

در ادامه صحبت های بالا، بتسدا به طرفداران وعده داد که می توانند اطلاعات جدیدتر بازی را از طریق شماره بعدی مجله گیم اینفورمر که در هفته جاری منتشر می شود، دریافت کنند. همچنین، آن ها اذعان نمودند گیم پلی بازی در جریان کنفرانس E3 این شرکت که حدود یک ماه دیگر برگزار می شود، برای اولین بار به نمایش در خواهد آمد. نمایشگاه E3 سال جاری از تاریخ 14 تا 16 ژوئن (25 تا 27 خرداد) برپا می گردد. کنفرانس بتسدا هم یکشنبه 23 خرداد است.

با وجود این که هیچ حدس و گمانی پیرامون این همایش نمی توان زد اما احتمال می رود عنوان جدید استودیو Tango Gameworks، سازنده The Evil Within، یکی از نمایش ها باشد. برای اطلاعات بیشتر، اولین قسمت از فرنچایز دیس آنرد که در سال 2012 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، اکس باکس 360 و پی سی منتشر شد، علاوه بر کسب جوایز گوناگون، فروش بسیار چشمگیری هم به همراه داشت.

شاید برایتان جالب باشد بدانید همانند قسمت اول که استودیو آرکین از بازیگران معروفی مانند کلویی مورتز برای صداپیشگی شخصیت ها استفاده کرده بود، در این قسمت هم این رویه را ادامه داده است. بدین ترتیب شاهد بازیگرهایی از سریال Game of Thrones و Daredevil در نقش صداگذار کاراکترها هستیم که می توان از بین آن ها به Pedro Pascal اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی