ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری که تولیدشان ماه ها زمان می برد؛ فابین اوفنر و تجربه عکاسی از ماشین هایی که متلاشی می شوند

فابین اوفنر عکاسی سوئیسی که بیشتر به خاطر عکسبرداری مفهومی اش به شهرت رسیده و حتی به این خاطر به مجموعه تلویزیونی تد دعوت شد تا از دستاوردهایش در این حرفه بگوید. او در سال ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

فابین اوفنر عکاسی سوئیسی که بیشتر به خاطر عکسبرداری مفهومی اش به شهرت رسیده و حتی به این خاطر به مجموعه تلویزیونی تد دعوت شد تا از دستاوردهایش در این حرفه بگوید.

او در سال 2013 میلادی مجموعه عکس هایی با نام ماشین های در حال متلاشی شدن را منتشر کرد. آن مجموعه خودروهایی را به تصویر می کشید که قطعات مختلفشان در حال جدا شدن از بدنه آنها بود و هر یک به سویی پرتاب می شدند. اگر بخواهیم آن تصاویر را در چند کلمه خلاصه کنیم می توانیم آنها را ورای حقیقت، زیبا و خیلی دقیق بنامیم.

حالا اوفنر مجموعه ای از  5 عکس دیگر را همراه با ویدئوی مختصری از پروسه تولید آنها منتشر کرده است که در ادامه میتوانید نگاهی به آن بیاندازید. آنطور که احتمالا حدس زده اید فتوشاپ نقش بسزایی در خلق این تصاویر داشته است (زیرا لازم بوده که تک تک اجزای ماشین در قالب عکس های جداگانه با یکدیگر ترکیب شوند تا تصویری واحد را بسازند) اما هنوز هم تهیه این مجموعه زحمت زیادی را بر دوش اوفنر گذاشته است.

آنطور که در نشریه ای تحت عنوان Creators Project آمده است اوفنر اعلام کرده تهیه هر کدام از این عکس ها حدودا دو ماه زمان می برد هرچند که نتیجه نهایی ظرف تنها چند ثانیه دیده می شود و صرفا ماشینی را در حال جدا شدن قطعات و اجزایش نشان می دهد.

"" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true">
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ramtin17
    ramtin17 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    حالا وقت این بنده خدا که به هدر میره هیچی .این عکسها به درد کی میخوره و چه دردی از مردم بدبخت دوا میکنه؟

مطالب پیشنهادی