ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی بهترین اپلیکیشن های قفل صفحه نمایش برای اندروید [قسمت دوم]

اگر به خاطر داشته باشید، در جعبه ابزار های قبلی در مورد اپلیکیشن های لاک اسکرین و مزایای به کارگیری آنها با شما صحبت کردیم. شش اپلیکیشن Hi Locker، Lok Lok، CM Locker، Next Lockscreen، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، در جعبه ابزار های قبلی در مورد اپلیکیشن های لاک اسکرین و مزایای به کارگیری آنها با شما صحبت کردیم. شش اپلیکیشن Hi Locker، Lok Lok، CM Locker، Next Lockscreen، ACDisplay و Echo Lockscreen جز برترین لاک اسکرین های اندرویدی بودند که در قسمت اول مقاله به آنها پرداختیم. اما کار هنوز تمام نشده؛ پلتفرم اندروید میزبان لاک اسکرین های متفاوت و منحصر به فرد دیگری هم هست که حیف است از قلم بیفتند.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در قسمت دوم مقاله، پنج اپلیکیشن قفل صفحه دیگر را هم به فهرست اپ های برگزیده اضافه کنیم. برای آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد این لاک اسکرین ها با ما همراه باشید.

GO Locker

Go Locker 1

افراد تنوع طلب عاشق Go Locker می شوند. این لاک اسکرین اندرویدی مجموعه عظیمی از تم و تصاویر پس زمینه را به شما ارائه می کند که به ادعای توسعه دهنده اش چیزی بالغ بر 900 دلار ارزش دارند. البته تمام تم های Go Locker پولی نیستند و موارد رایگان را هم در میانشان پیدا می کنید.

Go Locker راه های مختلفی برای باز کردن قفل صفحه نمایش پیش پایتان می گذارد و روش هایی ارائه می کند تا به اپلیکیشن های دلخواه خود در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. آیکن های میان بر این لاک اسکرین هم جز نقاط قوتش به شمار می آیند تا بتوانید قبل از باز کردن قفل صفحه نمایش، گزینه هایی همچون بلوتوث و وای فای را روشن و خاموش کنید.

GO Locker

GO Locker

سازنده: GO Launcher EX قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.6 مگابایت زبان:

Locker Master

Locker Master 1

امکانات شخصی سازی Locker Master دیوانه کننده اند! این لاک اسکرین که (DIY (Do it yourself را شعار تبلیغاتی اش قرار داده، تقریبا هر امکاناتی که برای ساخت یک لاک اسکرین شخصی نیاز دارید را در اختیارتان می گذارد تا قفل صفحه نمایش موبایل تان را به سبک و سیاق دلخواه خود طراحی کنید.

در ادیتور Locker Master می توانید پس زمینه لاک اسکرین را خودتان برگزینید، به آن ویجت ساعت اضافه کرده و حتی شیوه باز شدن قفل صفحه را هم خودتان انتخاب کنید.

این اپلیکیشن ضمنا یک شبکه اجتماعی پویا هم دارد که در آن کاربران می توانند تم و لاک اسکرین های دست سازشان را به اشتراک بگذارند. نمایش اعلان اپلیکیشن های شخص ثالث، پیامک های خوانده نشده و تماس های از دست رفته نیز از دیگر امکانات این لاک اسکرین فوق العاده هستند.

Locker Master

Locker Master

سازنده: Locker Master قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:

LockScreen iOS9

Lockscreen iOS9

کم نیستند اندرویدی هایی که به طراحی مینیمال iOS عشق می ورزند، برای همین اپلیکیشن هایی مثل LockScreen iOS9 برای این افراد توسعه داده می شوند تا حال و هوای موبایل و تبلت شان را به محیط سیستم عامل اپل نزدیک کنند.

با نصب این لاک اسکرین می توانید قفل صفحه موبایل اندرویدی تان را به سبک آیفون و آیپد با سوایپ به بقل بازگشایی کرده یا اینکه برایش رمز عبوری چهار رقمی در نظر بگیرید.

البته تیم توسعه دهنده فقط به شبیه سازی قفل صفحه iOS بسنده نکرده و نوار ابزار کشویی آیفون (شامل گزینه هایی مثل دوربین، ماشین حساب، فلش، حالت هواپیما، وای فای و ...) را هم در اختیار اندرویدی ها قرار داده تا بتوانیم روی آن فراتر از یک لاک اسکرین معمولی و در حکم یک لانچر خوب و کارآمد حساب باز کنیم.

LockScreen iOS9

LockScreen iOS9

سازنده: AppPro OS Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16.1 مگابایت زبان:

Air Lock Screen

Air Lockscreen 1

با این لاک اسکرین فوق العاده می توانید قفل صفحه را بدون حتی لمس کردن اسمارت فون باز کنید. Air Lockscreen از حسگرهای مجاورت برای تشخیص حرکت در اطراف گجت بهره می برد. با فعالسازی آن کافیست دستتان را یک بار از نزدیکی صفحه دستگاه رد کنید تا نمایشگر فعال شود.

جالب اینکه برعکس این کار هم ممکن است؛ یعنی وقتی کارتان با گجت تمام شد هم می توانید دستتان را مجددا از روی نمایشگر حرکت داده تا صفحه قفل شود. برای جلوگیری از قفل شدن ناگهانی صفحه می توانید حساسیت حسگر را در تنظیمات اپ دستکاری کنید و ضمنا هنگام بازی کردن با گجت در حالت افقی، قفل شدن صفحه با این مکانیزم را به طور کامل غیر فعال نمایید.

Air Lock Screen - Open Screen

Air Lock Screen - Open Screen

سازنده: ZUI قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.8 مگابایت زبان:

Solo Locker

Solo-Locker-11

Solo Locker برای اینکه هرگز پترن بازگشایی صفحه را فراموش نکنید دست به ابتکار جالبی زده: می توانید برای هر ۹ دایره پترن یک عکس در نظر بگیرید تا با پیدا کردن رابطه میان آنها قفل صفحه تان را بازگشایی کنید. مثلا دوستان تان را به ترتیب سن در دایره ها بچینید تا هیچ کس به غیر از شما نتواند قفل صفحه را باز کند.

به غیر از این قابلیت خلاقانه، سولو لاکر هم مثل Locker Master جزء لاک اسکرین های DIY محسوب می شود و این بدان معناست که دستتان برای هر گونه شخصی سازی در آن باز گذاشته شده. می توانید شیوه باز شدن صفحه را خودتان تعیین کنید و تصویر پس زمینه، ویجت ها و تم قفل صفحه را هم به دلخواه خودتان برگزینید.

(Solo Locker(DIY Locker

(Solo Locker(DIY Locker

سازنده: newborntown apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.6 مگابایت زبان:

به غیر از مواردی که این هفته و هفته گذشته معرفی شد، شما از چه لاک اسکرین های دیگری در موبایل و تبلت های اندرویدی استفاده می کنید؟ با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mohammad Sadeghi
    Mohammad Sadeghi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

    Gesture lock screen جاش تو این لیست خالیه در این برنامه میتونید صفحه قفلتون رو با امضای شخصی تون باز کنید

  • سامان
    سامان | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    فقط go locker

  • وحید |Vahid-a
    وحید |Vahid-a | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام
    من CM Locker رو مدت زیادی داشتم کارایش بهترین قفل صفحه ای بود که تجربه کردم..ولی بعلت لگ اخیرش ناچار بدنبال قفل صفحه مناسب بودم
    2تا اپ لاکر هم من معرفی میکنم...
    SnapLock یه قفل صفحه جالب که برای پین گذاشتن میتونی 6عددی یا 4تایی رو انتخاب کنی ولبته کنترل موزیکی که در حال گوش کردنش هستی از روی قفل صفحه که این برای من اهمیت بیشتری داشت.
    دومی که خودم خوشم اومد و نصب کردمش یه هفتس ZUI Locker....تم های زیبایی داره...در حالت پایه روزی یه عکس روی قفل صفحه گوشی دارین..ینی هر24ساعت عکس رو از اینترنت میگیره و عوض میکنه..اما میشه متوقف کرد...کنترل موزیک در حال پخش...حالت گراویتی برای عکس روی قفل صفحه که نسبتا جالبه چون سایر که تجربه کردم نداشتن این حالت رو.
    سپاس از شکیباییتون اگه مطالعه کردین...صرفا معرفی خلاصه و شلخته ای بود..ولی امیدوارم توو بخش بعدی معرفی کنید که دوستان بهره ببرن

مطالب پیشنهادی