ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم موسیقی اپل در خردادماه دستخوش تحولاتی اساسی خواهد شد [شایعه]

براساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده اپل در نظر دارد استفاده از سرویس استریم موسیقی خود را برای کاربران «ساده تر و قابل درک تر» نماید و در همین راستا مشغول ایجاد تغییراتی اساسی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

براساس گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده اپل در نظر دارد استفاده از سرویس استریم موسیقی خود را برای کاربران «ساده تر و قابل درک تر» نماید و در همین راستا مشغول ایجاد تغییراتی اساسی در آن است.

بلومبرگ به نقل از منابع مطلع اینطور آورده که اپل در تلاش است تا امکانات استریم و دانلود را به شکل بهتری با این سرویس یکپارچه سازی نماید و سرویس رادیویی خود را نیز توسعه دهد. این شرکت، با استناد به شایعات منتشر شده قصد دارد نسخه آپدیت شده از اپل موزیک را در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگانش که قرار است در خردادماه امسال برگزار گردد معرفی نماید.

در حال حاضر سرویس استریم موسیقی کوپرتینویی ها حدودا 13 میلیون مشترک دارد اما بارها و بارها به خاطر اینترفیس سردرگم کننده خود و همچنین نبود برخی امکانات کلیدی مورد انتقاد قرار گرفته است.

Jim Dalrymple از ناظران پیشرو بر فعالیت های اپل سال گذشته و قبل از لغو اشتراک خود در این سرویس موسیقی آن را به «کابوس» تشبیه کرد. این را هم باید اضافه نماییم که اپل موزیک در سال نخست عرضه اش آپدیت قابل توجهی را دریافت نکرد و توجه شرکت ارائه دهنده آن بیشتر معطوف رفع باگ هایش بود تا بهبود عملکرد و قابلیت های آن.

از طرفی شرکت ساکن کوپرتینو مجبور گردید به انتقادات هنرمندانی که آثارشان در سرویس موسیقی آن ارائه می شود هم پاسخ دهد و در نتیجه سیاست های خود در مورد پرداخت حق امتیاز را در دوره استفاده رایگان آزمایشی تغییر داد.

بلومبرگ در گزارش خود نگاهی هم به مجادلات داخلی در این شرکت برسر اپل موزیک داشته است. همانطور که در جریان هستید، کمپانی آمریکایی مورد بحث دو سال پیش سرویس Beats Music را خریداری کرد اما جیمی لاوین مدیر این شرکت ظاهرا دچار اختلافاتی با اپل شده است.

طبق ادعای بلومبرگ، لاوین شخصا مذاکراتی را با هنرمندان صنعت موسیقی به عمل آورده و توجهی به توافقات قبلی صورت گرفته میان آنها و اپل نداشته و قراردادهایی را به تشخیص خود با آنها امضا نموده است.

برخی منتقدین باور دارند که این شرکت بیش از اندازه برای ورود به صنعت موسیقی دیر عمل کرده اما شاید در جریان کنفرانس سالانه توسعه دهندگان و رونمایی از قابلیت ها و امکانات جدید سرویس موسیقی آن نظر این گروه هم تغییر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • safi
    safi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اشغال

  • Erfan
    Erfan | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اپل یعنی پول دادن بی پایان برای چیزایی که میتونی رایگان در اختیار داشته باشی

مطالب پیشنهادی