ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ایتالیایی Solair که در زمینه اینترنت اشیاء فعالیت دارد توسط مایکروسافت خریداری شد

مایکروسافت امروز اعلام کرد شرکت ایتالیایی Solair را که در زمینه ارائه خدمات اینترنت اشیاء فعالیت دارد و در سال 2011 میلادی تاسیس شده، خریداری کرده است. Solair پیشتر برای ارائه سرویس های خود از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

مایکروسافت امروز اعلام کرد شرکت ایتالیایی Solair را که در زمینه ارائه خدمات اینترنت اشیاء فعالیت دارد و در سال 2011 میلادی تاسیس شده، خریداری کرده است.

Solair پیشتر برای ارائه سرویس های خود از پلتفرم پردازش ابری مایکروسافت به نام Azure بهره می گرفت و به همین خاطر، جای تعجیب ندارد که مایکروسافت بخواهد تکنولوژی ارائه شده توسط آن را با واحد اینترنت اشیاء Azure یکی کند.

در حال حاضر نمی توان حدس زد که این شرکت دقیقا چه برنامه هایی برای Solair دارد و سخنگوی آن صرفا به گفتن این نکته اکتفا نموده که «در مورد تکنولوژی ارائه شده توسط این کمپانی بسیار هیجان زده هستند و از ملحق شدن آنها به تیم مایکروسافت بسیار خوشنودند.»

گفتنی است که اطلاعات مالی مربوط به این توافق هنوز هم فاش نشده و نکته دیگر اینکه Solair صرفا هم در زمینه تجهیزات خانگی فعالیت ندارد و به طیف وسیعی از مشتریان خود از جمله شرکت ایتالیایی سازنده دستگاه اسپرسو به نام Rancilio Group و یک کمپانی تولید کننده ماشین آلات فراوری غذا به نام Minerva Omega Group خدمات ارائه می دهد.

2016-05-03_0854

سم جرج یکی دیگر از مدیران مایکروسافت در واحد Azure در این باره گفت: Solair به ما کمک خواهد کرد که داده های بکر کاربران را طبقه بندی نماییم و قابلیت های تازه ای را به لطف اینترنت اشیاء در اختیارشان قرار دهیم. با  این خرید مایکروسافت می تواند به استراتژی خود متعهد باشد و کامل ترین تجربه در زمینه اینترنت اشیاء را به سازمان ها ارائه کند.

در پایان شاید بد نباشد اشاره کنیم که این شرکت ایتالیایی مجموعه کاملی از کالاهای مرتبط با اینترنت اشیاء از جمله درگاه های مجازی گردآوری اطلاعات و نوعی پلتفرم سازمانی برای یکپارچه سازی با سرویس های موجود را ارائه می دهد.

2016-05-03_0859

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی