ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل Fitbit: مسیری که اپل در قبال پوشیدنی های هوشمند در پیش گرفته از اساس اشتباه است

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید اپل هنوز آمار و ارقام دقیقی از میزان فروش ساعت هوشمند خود منتشر نکرده است و این یعنی موفقیت یا عدم موفقیت آن کاملا برپایه حدس و گمان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید اپل هنوز آمار و ارقام دقیقی از میزان فروش ساعت هوشمند خود منتشر نکرده است و این یعنی موفقیت یا عدم موفقیت آن کاملا برپایه حدس و گمان خود شماست. اما تا اینجای کار و براساس گزارش های ارائه شده از سوی تحلیلگران، اینطور که به نظر می رسد که پوشیدنی مورد بحث با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است.

در حال حاضر البته این Fitbit است که رتبه نخست فروشندگان دستگاه های پوشیدنی هوشمند را در اختیار دارد و از همین رو، این حق را برای خود محفوظ دانسته تا توصیه هایی را برای موفقیت در بازار این محصولات به اپل ارائه نماید.

جیمز پارک مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که اپل از مسیری اشتباه به حوزه پوشیدنی های هوشمند ورود یافته و مدعی شده که اپل واچ اندکی بیشتر از آنچه که باید پیچیدگی دارد. او همچنین خاطرنشان کرده که اپل واچ بیشتر نوعی پلتفرم محاسباتی است [تا یک گجت پوشیدنی] و به همین خاطر شرکت سازنده از همان ابتدا راه را اشتباه رفته است.

البته انتقادات آقای پارک صرفا معطوف به اپل واچ نمی شوند و کلیه ساعت های هوشمند موجود در بازار مخاطب صحبت های او هستند. طبق اعلام نظر  او، «یکی از اصلی ترین مشکلات پیش روی این گجت ها آن است که مردم هنوز از کاربردهای واقعی شان بی خبرند و به همین خاطر است که هر نوع امکاناتی درون آنها گنجانده می شود». تا اینجا، محصولات شرکت Fitbit کارکردی کاملا ساده و قابل فهم داشته اند و مخاطبانشان افرادی بوده اند که ورزش می کنند.

البته انتظار می رود که جدیدترین پوشیدنی های ارائه شده از سوی این شرکت امکانات و قابلیت هایی فراتر از این داشته باشند اما باز هم در وهله نخست برای کاربرانی عرضه می گردند که فعالیت بدنی انجام می دهند. از طرفی ممکن است حق با مدیرعامل فیت بیت باشد اما آنطور که تحلیلگران گفته اند، اپل واچ در بازار موفق عمل کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به تعدادی اپل پرست جهت دفاع نیازمندیم . . .

مطالب پیشنهادی