ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون به عنوان «تاثیرگذارترین گجت تاریخ» از سوی نشریه TIME انتخاب شد

نشریه شهیر TIME اخیرا لیستی از 50 گجت تاثیرگذار تاریخ تهیه کرده و موبایل آیفون اپل را در رده نخست لیست خود قرار داده است. با توجه به اینکه در جهان امروز، موبایل های هوشمند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

نشریه شهیر TIME اخیرا لیستی از 50 گجت تاثیرگذار تاریخ تهیه کرده و موبایل آیفون اپل را در رده نخست لیست خود قرار داده است. با توجه به اینکه در جهان امروز، موبایل های هوشمند به بخشی جداناپذیر از زندگی روزمره مردم تبدیل شده اند و جز محبوب ترین گجت های موجود به شمار می روند، شاید این انتخاب تایم جای تعجب زیادی نداشته باشد. البته باید توجه داشت که گجت های نامبرده در نشریه تایم، لزوما بهترین دستگاه های بازار نیستند و براساس میزان تاثیرگذاری شان دسته بندی شده اند.

تایم در توضیحات خود در رابطه با آیفون پذیرفته که پیش از معرفی این تلفن همراه از سوی اپل، اسمارت فون های بسیاری در بازار وجود داشتند، اما آیفون از آن لحاظ مهم تلقی می شود که برای اولین بار، اسمارت فون ها را به دستگاهی ضروری برای تمام مردم سراسر جهان تبدیل کرد.

گذشته از آیفون، در میان موبایل های هوشمند تاثیرگذار تاریخ، نام DROID موتورولا هم در جایگاه بیستم به چشم می خورد. تایم معتقد است که این موبایل موتورولا، نقشی چشمگیر در محبوبیت فعلی اندروید بازی کرده و به لطف آن، حالا پلتفرم گوگل به بیشترین میزان کاربر در میان سیستم عامل های موبایل دست یافته است.

تایم در لیست جالب خود از موبایل های دیگری نیز نام برده است. از جمله آنها می توان به Bravo Pager موتورولا (در جایگاه 18ام)، بلک بری 6210 به عنوان اولین موبایل بلک بری که امکان دسترسی به ایمیل و وب را نیز فراهم می آورد (در جایگاه 24ام)، آپید اپل (در جایگاه 25ام) و نوکیا 3210 (در جایگاه 34ام) اشاره کرد. همچنین در جایگاه آخر لیست، گوگل گلس به چشم می خورد و از آن به عنوان دستگاهی که تولید پوشیدنی ها و هدست های واقعیت افزوده را کلید زد، نام برده شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    بیشتر گجت های تاثیرگذار تاریخ رو اگه منصفانه نگاه کنید از اختراعات موتورولا بوده

  • پسر کوهستان
    پسر کوهستان | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اسمی از محصولات سونی توش نیست مگه؟؟!؟؟؟

مطالب پیشنهادی