ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

توئیتر معرفی کرد: تب Connect برای دنبال کردن حساب های کاربری جدید

توئیتر امروز با اضافه کردن یک تب جدید به بخش فید حساب های کاربری پلتفرم خود را بروزرسانی می کند. این تب که Connect نامگذاری شده به شما کمک می کند تا حساب های کاربری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

توئیتر امروز با اضافه کردن یک تب جدید به بخش فید حساب های کاربری پلتفرم خود را بروزرسانی می کند. این تب که Connect نامگذاری شده به شما کمک می کند تا حساب های کاربری جدیدی برای دنبال کردن پیدا کنید. پیشنهادات این بخش بسته به محل زندگی، حساب های کاربری دنبال شده و اتفاقات مهمی که در توئیتر می افتد برای هر کاربر متفاوت خواهد بود. تب کانکت در اپلیکیشن های iOS و اندروید را می توانید در قسمتی بیابید که قبلا گزینه Find People در آن قرار داشت.

مضاف بر پیشنهادات خود توئیتر، کاربران می توانند از طریق همگام سازی مخاطبین دفترچه تلفن با اپلیکیشن هم دوستان جدیدی پیدا کنند. تیم توئیتر گفته که پیشنهادات بخش کانکت به مرور زمان و از طریق یادگیری ماشینی ارتقا می یابد تا بتواند بسته به فعالیتی که در این شبکه اجتماعی دارید، پیشنهادات متناسبی به شما ارائه کند.

twitter-connect-tab-2

همچنین بخش کانکت دلیل ارائه پیشنهاداتش را نیز به شما می گوید. مثلا اگر تعداد زیادی بازیکن بسکتبال را دنبال کرده باشید، کانکت با تشخیص این موضوع صفحه بازیکنان بیشتری را به شما پیشنهاد می دهد. ضمنا اگر حس تان می گوید که قبلا نام کانکت را در توئیتر شنیده اید، درست فکر می کنید. پیش از آنکه تب Notifications در توئیتر به بخشی برای نمایش اعلان ها تبدیل شود، از این نام استفاده می نمود.

اگر تایم لاین تان از توئیت های بی مزه و خسته کننده پر شده، شاید با کمک تب کانکت بتوانید حساب های کاربری جذاب تری پیدا کرده و به فیدتان شور و حالی اساسی بدهید. همچنین ذکر این مسئله خالی از لطف نیست که توئیتر در این بروزرسانی، وبسایت موبایلش را هم از نو طراحی کرده است. تب کانکت تا پایان امروز در دسترس کلیه کاربران اپلیکیشن های iOS و اندروید توئیتر قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی