ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوپرو دو اپلیکیشن تحت تملکش Quik و Splice را برای اهدافی جدید به خدمت می گیرد

مدت زمان زیادی از خرید دو اپلیکیشن Quik و Splice توسط گوپرو نمی گذرد که این کمپانی تصمیم گرفته تا این دو را برای انجام وظایفی جدید به خدمت بگیرد. کمپانی مورد بحث به تازگی یک بسته نرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

مدت زمان زیادی از خرید دو اپلیکیشن Quik و Splice توسط گوپرو نمی گذرد که این کمپانی تصمیم گرفته تا این دو را برای انجام وظایفی جدید به خدمت بگیرد. کمپانی مورد بحث به تازگی یک بسته نرم افزاری تحت عنوان Mobile Creative Suite منتشر کرده که دو اپ Quik و Splice را برای ویرایش ویدئوهای ثبت شده با اکشن کم های گوپرو سازگار می کند.

Quik که به رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده می تواند هر ویدئویی که به آن بدهید (حتی با منبعی به غیر از دوربین های گوپرو) را به طور خودکار ویرایش کرده و از آنها یک کلیپ جذاب آماده برای اشتراک گذاری بسازد. اما بالعکس Splice ابزاریست که امکان ویرایش ویدئو را به طور دستی برایتان فراهم کرده و گزینه های حرفه ای برای این کار در اختیارتان قرار می دهد.

گوپرو با این کار تغییر اساسی و چندان بزرگی در کار این دو اپلیکیشن ایجاد نکرده که البته امر چندان تعجب برانگیزی هم نیست، چرا که تنها سه ماه از خرید Quik و Splice توسط کمپانی گذشته و تا سازگاری کامل این دو با اکشن کم ها به کمی زمان نیاز است.

با این وجود، اقدام اخیر گوپرو می تواند برای صاحبان اکشن کم های این کمپانی حرکت مفید و تأثیرگذاری باشد. Quik را می توانید به رایگان برای iOS و اندروید دانلود کنید. برای دریافت Splice هم می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی