ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

پریسکوپ مشغول تست قابلیتی است که امکان ذخیره دائمی استریم های زنده را فراهم می کند

پریسکوپ برای استریم زنده اپلیکیشن فوق العاده ای است، ولی متأسفانه فقط اجازه می دهد که استریم های تان را به مدت 24 ساعت ذخیره کنید و با گذشت این زمان، دیگر به آنها دسترسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

پریسکوپ برای استریم زنده اپلیکیشن فوق العاده ای است، ولی متأسفانه فقط اجازه می دهد که استریم های تان را به مدت 24 ساعت ذخیره کنید و با گذشت این زمان، دیگر به آنها دسترسی نخواهید داشت. اما به نظر می رسد که با اضافه شدن یک قابلیت جدید به پریسکوپ، امکان ذخیره سازی دائمی استریم های زنده برای کاربران نیز مهیا می گردد.

در نسخه بتای جدید پریسکوپ می توان با قرار دادن یک علامت هشتگ در عنوان استریم زنده، آن را برای همیشه در اپلیکیشن ذخیره نمود. پیش از این برای دسترسی به چنین قابلیتی مجبور بودید که استریم را در Camera Roll ذخیره کرده و سپس آن را در سرویس های میزبانی ویدئو همچون یوتوب یا Vimeo بارگذاری کنید.

از آنجا که این قابلیت جدید هنوز در مرحله تست بتاست، نباید از آن انتظار عملکرد بی عیب و نقصی داشته باشید. اگر خواستار ذخیره کردن استریم به خصوصی هستید، تا خارج شدن قابلیت جدید پریسکوپ از فاز بتا و رفع کامل مشکلات آن بهتر است که از همان شیوه قدیمی برای ذخیره استریم ها بهره بگیرید.

با اضافه شدن این قابلیت، رقابت پریسکوپ و سرویس استریم زنده فیسبوک موسوم به Facebook Live داغ تر از همیشه خواهد شد. شایان ذکر است که فیسبوک لایو از ابتدای عرضه، امکان ذخیره دائمی استریم های زنده را برای کاربرانش فراهم کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی