ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه برای خود حساب اپل آیدی ایجاد کنیم؟

اپل آیدی حسابی شخصی است که امکان دسترسی به سرویس های مختلف اپل همچون اپ استور، آیتونز و دیگر سرویس های گسترده و متنوع اپل را ممکن می سازد. ساخت و راه اندازی اپل آیدی ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

اپل آیدی حسابی شخصی است که امکان دسترسی به سرویس های مختلف اپل همچون اپ استور، آیتونز و دیگر سرویس های گسترده و متنوع اپل را ممکن می سازد. ساخت و راه اندازی اپل آیدی چندان وقت شما را نخواهد گرفت، اما با ایجاد این حساب می توانید از سرویس های بی شمار اپل بهره ببرید. اگر از کاربران گجت های مختلف اپل هستید اما قبلا اپل آیدی برای خود نساخته اید، ایجاد این حساب باید از اولیت های شما باشد.

صد البته که برای ساخت حساب اپل آیدی، در وهله اول نیاز به یک آدرس ایمیل دارید. آدرس ایمیل در حقیقت اصلی ترین مشخصه حساب اپل به شمار می رود، پس در انتخاب حساب ایمیل تان دقت کنید. حسابی را برگزینید که تمامی اطلاعات آن از قبیل رمز و سوال های امنیتی را به یاد دارید. در صورتی که چنین حسابی در اختیار ندارید، می توانید با مراجعه به سرویس های فراهم کننده ایمیل، یک آدرس نامه الکترونیکی برای خود ایجاد کنید.

در تست های ما در هیچ کدام از مراحل ساخت و راه اندازی اپل آیدی نیازی به نرم افزار های تغییر دهنده IP به وجود نیامد، اما در صورت پیش آمدن مشکل در هر کدام از مراحل پایین، می توانید یک بار هم آن مراحل را با این نرم افزار ها تست کنید.

ساخت اپل ایدی

قدم اول

cyai

وارد وبسایت appleid.apple شوید و در گوشه بالا سمت راست، روی عبارت Create Your apple ID کلیک کنید. به این طریق وارد فرم ثبت نام اپل آیدی خواهید شد.

قدم دوم

تمامی اطلاعات خواسته شده از شما در فرم ثبت نام را به دقت و با حوصله وارد کنید. حتما در پر کردن فیلد هایی چون رمز و سوال های امنیتی، اطلاعاتی وارد کنید که به خاطر تان خواهد ماند. در غیر این صورت اگر به هر طریقی روزی حساب اپل آیدی تان از دست تان خارج شود، کار سختی برای بازیابی آن در پیش روی خواهید داشت.

قدم سوم

Untitled

پس از وارد کردن تمامی اطلاعات، در پایین فرم روی کلید Continue کیک کنید. با فشردن این کلید پنجره ای پاپ آپ خواهد شد که از شما کد تایید خواهد خواست. این کد در نامه ای به آدرس ایمیلی که در مرحله قبلی در فرم ثبت نام وارد کرده بودید، اغلب بلافاصله پس از فشردن Continue فرستاده خواهد شد. وارد حساب ایمیل خود شوید، نامه مربوط را باز کنید و کد را در پنجره پاپ آپ شده درج کنید.

اگر تمامی مراحل بالا را درست انجام داده باشید، اپل آیدی شما ساخته می شود. اما هنوز هم برای خرید از اپل استور و آیتونز، باید مراحلی به منظور راه اندازی حساب تان طی کنید. هنگامی که بخواهید برای اولین خریدی از فروشگاه های اپل انجام دهید، باید قدم به قدم این مراحل را پیش ببرید. اما اگر مایلید هر چه سریع تر حساب تان را راه اندازی کنید، می توانید با دانلود یک اپلیکیشن مجانی، در اسرع وقت این مراحل را طی کنید.

راه اندازی اپل آیدی

قدم اول

نسخه متناسب نرم افزار iTunes برای سیستم عامل تان را از وبسایت اپل دانلود و سپس نصب کنید.

قدم دوم

3dot

از طریق این نرم افزار وارد اپ استور شوید، در نوار بالا سمت چپ، کنار آیکن های موسیقی، فیلم و سریال آیکنی به شکل سه نقطه خواهید یافت، روی آن کلیک کنید و در منوی ظاهر شده روی Apps کلیک کنید.

قدم سوم

برای انتخاب یک اپلیکیشن مجانی، در ستون سمت راست صفحه اپلیکیشن ها، سه جدول مختلف خواهید یافت: برترین اپ های پولی، مجانی و برترین رشد. در جدول برترین اپ های مجانی، یکی را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به آن اپ باز شود. زیر آیکن آن اپ، روی کلید Get کلیک کنید. پنجره ای ظاهر خواهد شد که اپل آیدی و پسورد شما را طلب می کند. اپل آیدی همان آدرس ایمیلی است که در مراحل قبلی از آن برای ساخت حساب اپل استفاده کرده بودید.

قدم چهارم

review

با وارد کرد آیدی و رمز، پنجره ای برای شما به نمایش خواهد آمد که به شما اخطار می دهد که این حساب پیش تر در فروشگاه اپل استفاده نشده و باید یک بار مراحل راه اندازی آن را طی کنید. روی Review کلید کنید تا صفحه خوشامد گویی برا شما نمایش داده شود. این صفحه را با کلیک روی دکمه Continue رد کنید تا به فرم سیاست های اپل و مسئولیت های کاربران برسید. در پایین این فرم I Have read and Agree to these terms and conditions را تیک بزنید و با کلیک روی دکمه Agree وارد مرحله بعد شوید.

قدم پنجم

add

در این مرحله باید آدرس و شماره تلفن و اطلاعاتی از این قبیل را وارد کنید. برای پر کردن اطلاعات این قسمت می توانید از وبسایت های ساخت هویت جعلی و کمی جست و جو در گوگل کمک بگیرید، یا این که می توانید اطلاعاتی که برای شما گرد آوری کرده ایم را عینا وارد فرم کنید.

  • Street: 2660 Hillside Street
  • City: Scottsdale
  • State: AZ-Arizona
  • Zip: 85251
  • Area Code: 480
  • Tel: 425-5458

filled

پس وارد کردن اطلاعات خواسته شده، با فشردن کلید ادامه عملا مراحل فعال سازی آپل آیدی شما به پایان خواهد رسید و با صفحه ای به شکل زیر رو برو خواهید شد.

done

همان طور که می بینید می توانید با فشردن کلید Start Shopping به صفحه اصلی آیتونز و اپ استور برگردید و اپ های دلخواه تان را با اپل آیدی جدیدتان دانلود کنید و بدون مشکل قادر خواهید بود که از دیگر سرویس های اپل بهره ببرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • pooria
    pooria | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    نمی شه .درآورد جواب نمی ده

  • hamid.va
    hamid.va | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام من همه ي مراحلو ميرم ولي بازم مثل قبل كارت ميخواد?

  • sorush33
    sorush33 | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ممنون برای معرفی سایت

  • امیر بهادر
    امیر بهادر | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    باز هم نمیشه همون ارور معروف رو میده...? ?

    • ام جی
      ام جی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      سلام
      بهتره با اینترنت ایرانسل امتحان کنید
      واسه من فقط با ایرانسل جواب داد.

  • mahdi
    mahdi | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام دوستان عزیز من چندتا سوال داشتم لطفا کمکم کنید
    با اپلیکیشن های شخص ثالث میشه از سافاری موزیک و فیلم و عکس دانلود کرد
    واینکه میشه با برنامه هایی مثه zapya و shareit از گوشی های اندرویدی موزیک و فیلم و عکس ریخت چون من شنیدم آهنگ ها رو تو اپ موزیک نمیاره درسته

    • ramtin17
      ramtin17 | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

      دوست عزیز آهنگهایی رو که از طریق shareit به گوشی آیفون انتقال میدین نمیتونین در موزیکهاتون استفاده کنید و فقط باید در همون shareit باز و اجرا کنید.

مطالب پیشنهادی