ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازندگان Left 4 Dead، در حال توسعه عنوانی جدید برای «سخت افزارهای نسل بعد» هستند

بنابر لیست مشاغلی که اخیرا از سوی Turtle Rock، سازنده عناوین Evolve و Left 4 Dead انتشار یافته، این استودیو در حال ساخت عنوانی کاملا جدید است که هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

بنابر لیست مشاغلی که اخیرا از سوی Turtle Rock، سازنده عناوین Evolve و Left 4 Dead انتشار یافته، این استودیو در حال ساخت عنوانی کاملا جدید است که هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی نشده است.

در آگهی استخدامی Turtle Rock آمده که این استودیو در حال ساخت یک IP جدید است که می خواهد با آن، با حد و مرزهای فعلی بازی های ویدیویی را کنار بزند. در همین راستا Turtle Rock نیازمند چند متخصص برنامه نویسی انیمیشن تا روی عنوانی «برای سخت افزارهای نسل بعد» کار کنند.

بخش هایی از آگهی Turtle Rock بسیار تخصصی هستند اما در آنها، به نیاز استودیو برای ساخت نسخه پروتوتایپی از بازی با «سیستم مبارزه عالی، امکان جا به جایی کاراکترها و مکانیک های حرکتی» اشاره شده است. از زمانی که Turtle Rock آخرین عنوان خود، یعنی Evolve را منتشر کرد، دیگر خبر چندانی از این استودیوی خوش ذوق نشنیدیم.

Turtle Rock قصد داشت با ساخت Evolve، یکبار دیگر تجربه بی نظیر دو نسخه Left 4 Dead را برایمان زنده کند اما سیاست های اشتباه در قبال Evolve و دریافت مبالغ کلان بابت بسته های الحاقی کم محتوا و بی ارزش، سبب شد Turtle Rock با تحقیر منتقدین و تحریم مخاطبان مواجه شود. حالا تنها باید امیدوار بود که عنوان بعدی، دیگر خاطره تلخ Evolve را برایمان زنده نکند و همچون Left 4 Dead به شاهکاری بی نظیر تبدیل گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی