ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو و سرمایه گذاری در کسب و کارهای تازه
تکنولوژی

قصد لنوو برای سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در کسب و کارهای نوظهور

آقای هه ژیکیانگ (He Zhiqiang)، از معاونین ارشد برند لنوو، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد که شرکت متبوعش قصد دارد یک صندوق سرمایه گذاری با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیون دلار را به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

آقای هه ژیکیانگ (He Zhiqiang)، از معاونین ارشد برند لنوو، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد که شرکت متبوعش قصد دارد یک صندوق سرمایه گذاری با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیون دلار را به منظور پشتیبانی از استارتاپ های تکنولوژیک و کسب و کارهای نوظهور ایجاد کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده در این زمینه، این صندوق قرار است با نام «Lenovo Capital» راه اندازی شده و توسط «Lenovo Group» اداره گردد که این واحد خود یکی از زیرشاخه های هولدینگ بزرگ «Legend Holdings Corporation» به حساب می آید.

چند سالی هست که شرکت های بزرگ چینی تلاش دارند در کسب و کارهای در حال رشد و تکنولوژی های نوظهور، بیش از سایر کمپانی های دنیا سرمایه گذاری کنند. لنوو نیز در یکی دو سال اخیر مبالغ زیادی را در شرکت های تولید کننده بازی های موبایل، سرویس های امنیت آنلاین و استارتاپ های فعال در زمینه خانه های هوشمند صرف کرده است.

این شرکت چینی به لطف در اختیار داشتن برند محبوب و با سابقه ThinkPad، در عرصه لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی فعلاً جایگاه اول را دارد و بر بازار حکمرانی می کند، اما در عرصه تولید تلفن های هوشمند دچار افت فروش شده و بخشی از سهم بازارش را از دست داده است.

بنابراین چینی ها قصد دارند با توسعه کسب و کار خود به بازارهای جدید و تولید محصولات تازه و راه اندازی سرویس های نو، منابع درآمدی جدیدی را در آینده برای خود فراهم کنند و به این ترتیب روند رشد رو به جلوی خود را حفظ کرده و با گذر زمان جایگاهی برتر نسبت به سایر رقبای غربی خود پیدا نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی