ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه مک اپ توئیتر با اضافه شدن بخش Moments و پشتیبانی از تصاویر گیف و نظرسنجی به روز شد

اپلیکیشن مستقل توئیتر برای مک ساعاتی پیش بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که پشتیبانی از بخش Moments، نظرسنجی و تصاویر گیف را به آن اضافه می کند. اگر تا به حال نام بخش Moments به گوشتان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

اپلیکیشن مستقل توئیتر برای مک ساعاتی پیش بروزرسانی جدیدی دریافت کرده که پشتیبانی از بخش Moments، نظرسنجی و تصاویر گیف را به آن اضافه می کند. اگر تا به حال نام بخش Moments به گوشتان نخورده، باید بدانید که توئیتر اکتبر سال گذشته آن را به عنوان یک بخش جدید به پلتفرم شبکه اجتماعی خود اضافه نمود.

با ورود به این بخش، کاربران می توانند دسته ای از توئیت های مرتبط با رویدادی خاص یا ترندهای روز را مطالعه کنند؛ توئیت هایی که به طور دستی توسط نویسندگان واقعی گردآوری شده اند. گزینه نظرسنجی در نسخه مک نیز کاملا مشابه نسخه های دیگر اپ توئیتر است: برای آن فقط می توانید دو گزینه در نظر بگیرید، و فقط برای 24 ساعت فعال باقی می مانند.

screen800x500-1

اما شاید قابلیتی که کاربران مک بیش از همه از آن استقبال کنند، پشتیبانی از تصاویر گیف باشد. از این پس در نسخه مک اپ توئیتر هم می توانید تصاویر متحرک وبسایت هایی مثل Giphy و Riffsy را ضمیمه توئیت هایتان کنید.

با توجه به این که قابلیت های ذکر شده مدت هاست که در پلتفرم توئیتر قابل دسترسی هستند، حتی با وجود این بروزرسانی شاید کاربران مک تمایلی به رها کردن نسخه تحت وب توئیتر نداشته باشند. با این وجود بروزرسانی دیرهنگام، بهتر از عدم بروزرسانی است.

نسخه جدید اپ توئیتر را می توانید همین حالا از اپ استور مک دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی