ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وب سایت رسمی سامسونگ تصاویری واضح را از دستبند Gear Fit 2 و ایرباد Gear IconX منتشر کرد

ماه پیش تصاویری به اینترنت راه یافته که خبر از در دست توسعه بودن گجت هایی هوشمند از جانب سامسونگ می دادند، بر اساس این تصاویر به نظر می رسید کمپانی کره ای آماده سازی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

ماه پیش تصاویری به اینترنت راه یافته که خبر از در دست توسعه بودن گجت هایی هوشمند از جانب سامسونگ می دادند، بر اساس این تصاویر به نظر می رسید کمپانی کره ای آماده سازی ایربادهایی بی سیم و هوشمند را به همراه جانشینی برای Gear Fit در دستور کار خود دارد.

امروز دو عکس با کیفیت و دقیق از این دستگاه ها توسط صفحه ی «S Health» سامسونگ انتشار یافته، که بر اساس آنها به نظر می رسد محصولات مورد بحث در آینده ای نزدیک به صورت رسمی معرفی و راهی بازار خواهند شد.

سامسونگ چند سالی می شود که در بازار گجت های پوشیدنی فعالیت نسبتاً چشم گیری دارد و Gear Fit یکی از اولین دیوایس های این برند در زمینه ی یاد شده بوده است؛ یک دستبند سلامتی که در درون خودش گام شمار، سنسور ضربان قلب و صفحه نمایشی مستطیل شکل از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۴۳۲ در ۱۲۸ پیکسل را جای داده بود.

حال شواهد حکایت از آن دارند که کره ای هنوز هم نمی خواهند از بازار ابزارهای سلامتی کنار بکشند و برای دستبند خود نقشه های تازه ای کشیده اند.

متاسفانه با توجه به عدم رونمایی رسمی اطلاعات چندانی از مشخصه های فنی دو دستگاهی که در بالا از آنها سخن گفتیم در دست نیست. اما شایعه کنندگان می گویند Gear Fit 2 احتمالاً در بحث صفحه نمایش شامل ارتقا شده و از نمایشگری ۱.۸۴ اینچی مبتنی بر فناوری AMOLED بهره خواهد گرفت. ضمناً این دستبند به ماژول GPS و ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات و فایل های موسیقی مجهز بوده و در برابر آب و گرد غبار نیز مقاومت خواهد داشت.

ایربادهای بی سیم و متکی به بلوتوث سامسونگ هم به احتمال قوی با نام Gear IconX راهی بازار خواهند شد، هر چند که هنوز در رابطه با قیمت آنها و اینکه در چه کشورهایی در دسترس خواهند بود حرفی زده نشده است. نظر شما در رابطه با این دو محصول چیست و فکر می کنید می توانند در قیاس با دستگاه های هم رده ی خودشان موفق باشند یا خیر؟

gear-fit-2-485x540

gear-iconx-720x405

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pouriya
    pouriya | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    عزیز این مشکل شما دلیل نمیشه سامسونگ برند بدی باشه من خودم s6 دارم به غیر از باتری فوق العادس.....اگه اندروید ۶ داری گوشیو فکتوری ریست کن clear cache کن ...اما اگه روی اندروید ۵ هستی اپدیت کن و clear cache رو انجام بده ...احتمال زیاد دروست شه....

    • james
      james | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

      مشکلاتی که فقط سامسونگ داره و شما راه حل ها رو گفتید :)))))))))))))))))) سامهنگ :)))))

  • hesam
    hesam | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سامسونگ بدرد نمیخوره الان یه اس۶ دارم خیر سرش پرجمداره ولی خود خود گوشی خاموش میکنه کسی راهی بلده دیگ اینطور نشه؟

    • ramtin
      ramtin | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      شاید گوشیت ویروسی من خودم اس 6 ادج دارم اصلا چنین مشکلی نداره

مطالب پیشنهادی