ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای استراتژی های موثر در Dark Souls 3؛ منوی اطلاعات بازیکن

سری دارک سولز جذابیت های خاص خودش را دارد، از سختی مشهور و  طراحی مراحل غیر خطی اش بگیرید تا آیتم ها و راهنمایی های نسبتا گنگ اش. خلاصه بگوییم، دارک سولز 3 می تواند ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

سری دارک سولز جذابیت های خاص خودش را دارد، از سختی مشهور و  طراحی مراحل غیر خطی اش بگیرید تا آیتم ها و راهنمایی های نسبتا گنگ اش. خلاصه بگوییم، دارک سولز 3 می تواند برای بازیکنانی که پیش تر هیچ کدام از عناوین سری سولزبورن (نام مستعاری که طرفداران عناوین دارک سولز، دمون سولز و بلادبورن به این بازی ها می دهند) را تجربه نکرده اند، پیچیده و دشوار باشد.به همین دلیل بر آن شدیم با گردآوری یک مقاله نسبتا جامع، به جهت آشنایی بیشتر با دارک سولز 3 تلاش کنیم.

در نگاه اول، صفحه اطلاعات و وضعیت شخصیت دارک سولز 3 همانند جدولی مبهم از رابطه های ریاضی به نظر می رسد، اما می توانید با گره گشایی از این جدول و فهم آن، از اطلاعاتش برای ساخت شخصیتی کاملا مناسب با شیوه بازی تان استفاده کنید. اگر با تمامی اطلاعاتی که در این صفحه ذکر شده اند آشنا شوید، یک قدم به فتح چالش های بازی نزدیک تر خواهید شد.

General

Name

نام شخصیت شما، همان نامی است که دیگر پلیر ها هنگام فراخواندن شما به بازی شان و یا هنگامی که شما به دنیای آن ها حمله می کنید خواهند دید.

Covenant

در طول بازی با فرقه های بسیاری آشنا خواهید شد که می توانید با آن ها عهد و پیمان ببندید. هر کدام از این فرقه ها وظایف مخصوصی برای رهروانشان دارند و با حاصل شدن این وظایف، آیتم های ویژه ای پاداش می دهند. هنگامی که نخستین بار فرقه ای را کشف کنید، نشان آن فرقه را پاداش خواهید گرفت. در منوی تجهیزات و در جایگاه مخصوص به این فرقه ها می توانید نشان یکی از آن ها را برگزینید. نام فرقه کنونی شما در این بخش از منوی اطلاعات شخصیت تان نمایش داده خواهد شد.

Level

همانند دیگر بازی های نقش آفرینی، شخصیت شما با انجام فعالیت های مختلف و گرفتن امتیازات تجربه لول آپ نخواهد شد، بلکه باید سول های که جمع اوری کرده اید را به فایرکیپر برای ارتقا صفت های تان اهدا کنید، ارتقا هر صفت معادل است با لول آپ. لول کنونی شما نشان می دهد که چه تعداد بار صفت های مختلف شخصیت تان را ارتقا داده اید.

Souls

عدد این بخش نشان دهنده تعداد سول هایی است که هم اکنون در اختیار دارید. سول کاربرد های مختلفی دارد، از لول اپ کردن شخصیت گرفته تا خرید آیتم های مختلف از فروشندگان. با هر بار مرگ، تمامی سول های تان را از دست خواهید داد اما می توانید با برگشت به محلی که در آن کشته شده اید سول های تان را پس بگیرید. اگر در راه بازگشت برای بار پس گیری سول های تان مجددا کشته شوید آن ها را به صورت دائمی از دست خواهید داد.

در بین دارایی های شما در منوی Inventory ممکن است چندین آیتم مختلف حاوی سول موجود باشد که با جست و جو در گوشه و کنار بازی و یا با کشتن باس فایت ها حاصل شده اند. هنگامی که این آیتم ها را مصرف می کنید، تعداد سول های موجود در آنان را دریافت خواهید کرد. اما پیش از مصرف این آیتم ها، سول های شان محفوظ اند، در منوی اطلاعات شخصیت با سایر سول های تان جمع زده نمی شوند و در هنگام مرگ هم آن ها را از دست نخواهید داد.

Required Souls

همان طور که گفتیم برای لول آپ و ارتقا سطح صفت های تان باید تعداد مشخصی سول به فایرکیپر اهدا کنید، این عدد هم نمایانگر سول های لازم برای لول آپ است. این عدد با هر بار لول آپ افزایش خواهد یافت، یعنی هر چه لول شما بالاتر باشد، تعداد سول های مورد نیاز برای ارتقا صفت ها هم بیشتر خواهد شد.

Attributes

با هر بار لول آپ می توانید یکی از 9 صفت شخصیت تان را ارتقا بخشید، ارتقا هر کدام از آن ها هم تاثیر بخصوصی روی شخصیت شما خواهد گذاشت که در بقیه بخش های منوی اطلاعات شخصیت مشهودند. به طور کلی وضعیت دفاعی شما با هر بار لول آپ صرف نظر از صفت ارتقا یافته قدرتمند تر خواهد شد.

Vigor

مهم نیست که چقدر در جاخالی دادن ماهر باشید و سپر و زره شما تا چه حدی قوی باشند، دشمنان شما می توانند تنها با یک ضربه، بخش قابل توجهی از نوار سلامتی شما را خالی کنند. در این شرایط، بهتر است تا حد ممکن نوار سلامتی شما بزرگ تر و بیشتر باشد. ارتقا Vigor ظرفیت نوار سلامتی شما را افزایش خواهد داد. صرف نظر از کلاس شخصیت و شیوه بازی تان بهتر است هر چند لول، یک بار ویگور را ارتقا دهید. افزایش این خصلت به مقاومت شما در برابر سرما می افزاید.

Attunement

بر خلاف دارک سولز های قبلی که از نواری به نام Mana Bar هنگام استفاده از طلسم ها و جادو ها مصرف می شد، دارک سولز سه از مکانیزمی به نام Focus Points استفاده می کند، نواری آبی رنگ بین نوار سلامتی و استامینا که با هر بار استفاده از طلسم ها و یا حرکات مخصوص سلاح ها تا حدی از مقدار آن کاسته می شود. این نوار در حالت عادی به مرور پر نمی شود، بلکه باید با مصرف Ashen Estus مجددا آن را پر کرد. یکی از ویژگی های این صفت افزایش ظرفیت این نوار آبی رنگ است. با ارتقا این صفت جایگاه های Attunement هم به مرور افزایش خواهند یافت.

Endurance

هر حرکتی، از ضربه زدن بگیرید تا دویدن و جاخالی دادن نیاز به استامینا دارد و انجام این حرکات از نوار سبز استامینا می کاهد. این صفت مشخص کننده ظرفیت نوار استامینا شما است، طبیعت هر چه مقدارش بیشتر باشد، می تواند حرکات بیشتری پیش از خالی شدن آن انجام دهید، در نتیجه هم می توانید ضربه های بیشتری به حریف تان وارد کنید و هم در صورت لزوم چندین بار پشت سر هم از ضرباتش جاخالی دهید. برای هر سبک بازی و هر کلاسی، ارتقا این صفت به منظور احتمال بقای بیشتر ضروری است.

Vitality

هر سلاح و زرهی که مایل باشید را می توانید در تجهیزات تان بگنجانید، اما تمامی این آیتم ها وزن بخصوصی دارند و هنگامی که نسبت مجموع وزن آن ها به محدودیت وزنی که می توانید با خود حمل کنید بیشتر از 70 درصد شود، شخصیت شما به صورت قابل ملاحظه ای کند تر حرکت خواهد کرد. ارتقا این صفت سقف محدودیت وزن را افزایش خواهد داد و شما را قادر می سازد که ایتم های سنگین تری با خود حمل کنید. برای کلاس هایی که به تحهیزات سنگین اکتفا می کنند، افزایش Vitality بسیار مهم است.

Strength

اگر ماییلید از سلاح های عظیم الجثه و بسیار سنگین استفاده کنید، آن وقت به سطح بالایی از این صفت نیاز خواهید داشت. اغلب سلاح ها و سپر های سنگین به سطح بسیار بالایی از این صفت نیاز دارند تا بتوانند پتانسیل خود را نمایان کنند. بیشتر این سلاح ها هم با افزایش سطح این صفت قوی تر می شوند و آسیب بیشتری وارد می کنند.

Dexterity

همان طور که سلاح های سنگین نیاز به Strength بالایی دارند، سلاح های سبک تر همانند کاتانا به دکستریتی به عنوان صفت اصلی شان تکیه می کنند. با افزایش این خصلت، هم قدرت آن ها افزایش می یابد و هم امکان استفاده از سلاح هایی که سطح بالای از این صفت را می طلبند برای بازیکن مهیا خواهد شد. این صفت برای کلاس های طلسم محور همانند Sorcerer و Pyromancer هم بسیار اهمیت دارد زیرا کاستن از مدت زمان لازم برای خواندن ورد ها و طلسم ها نیازمند افزایش سطح این صفت است. در نهایت، دکستریتی از آسیب ناشی از سقوط هم می کاهد.

Intelligence

صفت اصلی Sorcerer ها و Pyromancer ها، همان گونه که سطح خاصی از Strength و یا Dexterity برای استفاده از برخی سلاح ها لازم است، خواندن برخی طلسم ها و جادو ها و البته استفاده از برخی از سلاح های جادویی هم سطح خاصی از این صفت می طلبد که بر خلاف سلاح های مربوط به دو صفت نام برده که اغلب نیاز به سطح معقولی از این صفات دارند، برخی جادو ها Intelligence بسیار بالایی می طلبند. بالا بردن سطح Intelligence قدرت جادوها و طلسم ها را هم افزایش خواهد داد.

Faith

این صفت همان نقشی را برای کلاس Cleric ایفا می کند که Intelligence برای سورسرر دارد. اغلب طلسم های این کلاس که بیشتر نقش درمانی و دفاعی ایفا می کنند، به واسطه آیتم هایی به نام Talisman خوانده می شوند و این صفت قدرت اثر این طلسم ها را افزایش می دهد. برخی از طلسم های کلاس Pyromancer علاوه بر Intelligence ممکن است این صفت را هم نیاز داشته باشند.

Luck

صفتی که کاملا تصادفی و شانسی عمل می کند. شانس مستقیما روی Item Discovery تاثیر دارد. هر چه لاک بیشتر باشد احتمال دراپ شدن آیتم ها از دشمنان هم بیشتر خواهد بود، گرچه این صفت برای تازه واردان سری سولز چندان مناسب نیست و آن ها می توانند سول های خود را صرف صت های مهم تر کنند، اما برای بازیکنانی که قصد فارم یک منطقه یا دشمن خاص را دارند می تواند بسیار مفید باشد.

Base Power

با لول اپ تنها قدرت سلاح ها، طلسم ها و مقاومت در برابر انواع آسیب ها را افزایش نمی دهید، بلکه ویژگی های کلی تری از شخصیت شما هم ارتقا خواهند یافت.

HP

ظرفیت نوار سلامتی شما همان طور که گفتیم با سطح صفت Vigor شخصیت تان رابطه مستقیم دارد. با خالی شدن این نوار، تنها راه بازیابی سلامتی استفاده از Estus Flask است و در حالت عادی این نوار با گذر زمان پر نمی شود. با مصرف امبر و یا کشتن باس ها، قدرت آتش یا شعله را بدست خواهید آورد که موجب خواهد شد درصدی به نوار سلامتی شما اضافه شود.

FP

استفاده از طلسم ها، جادو ها و قدرت سلاح ها همگی نیازمند FP هستند، با هر بار فعال کردن این موارد مقداری از این نوار کاسته خواهد شد و مانند نوار HP این نوار هم به صورت عادی با گذر زمان پر نمی شود، بلکه باید با مصرف Ashen Estus Flask آن را مجددا پر کنید. همان طور که بالاتر اشاره کردیم با افزایش سطح صفت Attunement ظرفیت این نوار افزایش خواهد یافت.

هر شخصیت می تواند تعداد مشخصی Flask با خود حمل کند. می توانید با مراجعه به Andre آهنگر فایرلینک شراین مشخص کنید که چه تعداد از این فلاسک ها Estus Flask های نارنجی باشند و چه تعداد Ashen Estus Flask های آبی. با پیدا کردن Estus shard ها در محیط بازی می توانید تعداد Flask ها را افزایش دهید. کلاس های طلسم محور باید به تعداد مورد نیاز شان Ashen Estus Flask به همراه داشته باشند، اما کلاس هایی که تنها به سلاح های شان تکیه می کنند، می توانند تمامی Flask های خود را با Estus Flask های نارنجی پر کنند.

Stamina

نوار استامینای شخصیت هم که با حرکات مختلف خالی می شود و بر خلاف دیگر نوار ها پس از یک تاخیر کوتاه و به مرور و در صورتی که بازیکن حرکت خاصی انجام ندهد پر می شود. Endurance صفت مرتبط با این نوار است و هر چه سطح بالاتری داشته باشد، استامینا شما هم بیشتر خواهد بود.

Equip Load

عدد سمت چپ مشخص می کند که وزن تجهیزات کنونی شما چقدر هستند و عدد سمت راستی، نمایانگر محدودیت وزنی شما است. هر چه صفت Vitality شخصیت شما سطح بالاتری داشته باشد قادر خواهید بود که وزن بیشتری با خود حمل کنید. هر چه وزن تجهیزاتی که حمل می کنید بیشتر باشد، شخصیت شما کند تر خواهد شد. اما آن چه که بیشتر اهمیت دارد، نسبت وزنی شخصیت شما است که در منوی Equipment گوشه بالا سمت راست قابل مشاهده است.

این نسبت وزنی همان طور که از اسمش مشخص است نسبت وزن تجهیزات شما به نهایت وزنی است که قادرید با خود حمل کنید. اگر این نسبت وزنی کمتر از 30 درصد باشد، سرعت دویدن شخصیت شما و مسافت جاخالی دادنش به بیشترین حد خواهد رسید. بین 30 تا 70 درصد، معمولی ترین حد ممکن است و بالاتر از 70 درصد هم شخصیت شما مسافت بسیار کمی را به کندی جاخالی می دهد و سرعت دویدنش هم بسیار کم خواهد شد. اگر از 100 درصد هم تجاوز کنید، شخصیت شما عملا توانایی دویدن و جاخالی دادنش را از دست خواهد داد.

Poise

و اما Poise، یکی از گمراه کننده ترین ویژگی های هر شخصیت که هنوز هم کسی از چگونگی کار کرد آن اطلاعی ندارد. Poise معیاری است که نشان می دهد شخصیت شما پیش از گیج شدنش قادر است چه تعدادی از ضربه های دشمن را تحمل کند. به طور کلی، اگر یکی از دشمنان شما به صورت متوالی به شما ضربه وارد کند، بعد از چند ضربه شخصیت شما از حال خواهد رفت و حریف تان می تواند با وارد کردن ضربه ای سنگین کار تان را یکسره کند. در تئوری هم هر زرهی Poise  خودش را دارد و این ویژگی با توجه به زره هایی که شخصیت شما بر تن کرده محاسبه می شود.

اما ظاهرا سیستم Poise طبق اطلاعات لو رفته از فایل های بازی به طور کلی برای بازیکن ها غیر فعال شده، هر چند می توان با دست کاری فایل های بازی این مکانیزم را دوباره فعال کرد، اما با این کار ریسک بن شدن بالا خواهد رفت. Poise هنوز هم برای دشمنان پا بر جاست و با وارد کردن ضربه های متوالی به آن ها می توانید آن ها را گیج کنید.

Item Discovery

این عدد شانس دراپ شدن آیتم از دشمنان را نشان می دهد، هر چه صفت لاک سطح بالاتری داشته باشد، Item Discovery هم افزایش خواهد یافت و به طبع آیتم ها با احتمال بیشتری دراپ خواهند شد.

Attack Power

Attack_power.0

اعداد این بخش قدرت ضربات معمولی سلاح هایی که در منوی تجهیزات انتخاب کرده اید را نشان می دهند، اگر شخصیت خود را به هیچ سلاحی مجهر نکرده اید، قدرت مشت های شما در این قسمت نمایش داده خواهند شد. اگر قدرت سلاح هایی که برای خود برگزیده اید با لول آپ صفت خاصی بیشتر شوند، خواهید دید که هنگام لول آپ آن صفت این اعداد افزایش خواهند یافت. اما عدد نشان دهنده آسیب سلاح هایی که با ارتقا هیچ صفتی قدرتمند تر نمی شوند و یا به Raw Gem ترکیب شده اند، ثابت باقی خواهد ماند.

Defense and Absorption

Defense.0

این اعداد قدرت دفاعی شما در برابر انواع آسیب ها را نشان می دهند، عدد سمت چپ، Defense، از سطح صفت های شما حاصل می شود و عدد سمت راست، Absorption، با توجه به زره هایی که پوشیده اید بدست می آید. اما بیاید کمی این Absorption را جزئی تر و دقیق تر بررسی کنیم، اصلا این عدد نمایانگر چه چیزی است و چه تاثیری روی شخصیت شما دارد؟

Absorption معادل است با درصد کاهش آنواع آسیب وارد شده بر شخصیت شما. هر زرهی Absorption خاص خودش را در برابر انواع فرم های آسیب دارد و برخی حلقه ها هم می توانند روی این عدد موثر باشند. برای مثال، کلاه خود Knight ها، Absorption ای معادل 4.7 در برابر آسیب های فیزیکی دارد، یعنی اگر تنها  و تنها این کلاه خود را به تن کرده باشید و هیچ زره دیگری نپوشیده باشید، اگر دشمنی ضربه ای به قدرت 100 به شما وارد کند، تنها 95.3 واحد از نوار سلامتی شما کاسته می شود.

بقیه قطعات این زره Absorption ای معادل 13.2 در قسمت سینه، 3.6 در دست پوش ها و 7.9 در بخش ساق و پا ها دارند. اگر این 4 عدد را با هم جمع کنیم حاصل 29.4 خواهد شد، اما اگر شخصیت خود را به تمامی این قطعات مجهز کنیم خواهیم دید که Absorption شخصیت ما در برابر ضربات فیزیکی 26.7 خواهد شد، یعنی تنها 73.3 درصد از قدرت ضربات حریفان به شخصیت شما وارد می شود. چرا Absorption حاصل با عددی که حساب کرده بودیم برابر نشد؟ در حقیقت نحوه محاسبه Absorption قطعه های زره a، b، c و  d به این شکل است. گرچه حقیقتا نیازی به دانستن نحوه محاسبه این عدد نیست اما شاید دانستن آن برای برخی از بازیکنان جالب باشد.

((Absorption = 100*(1-(1-a/100) * (1-b/100) * (1-c/100) * (1-d/100

Physical Damages

آسیب های فیزیکی به سه نوع Thrust، Slash و Strike طبقه بندی می شوند. با این که هر سه این ها در شاخه آسیب های فیزیکی قرار دارند اما هر زرهی Defense و Absorption متفاوتی برای این سه نوع آسیب فیزیکی دارد و هر ضربه ای هم از سمت دشمن، یکی از این آسیب ها را به شما وارد خواهد کرد.

Strike آسیب ناشی از سلاح های سنگین تر همانند گرز است، این نوع ضربات آسیب خوبی به زره های سنگین تر وارد می کنند.

Slash آسیبی فیزیکی است که تجهیزات و زره هایی سبک تر را به راحتی نابود می کند. سلاح هایی همانند کاتانا بیشتر این نوع ضربه های فیزیکی وارد می کنند.

Thrust آسیبی است که سلاح های نوک تیز همانند Rapier ها به دشمنان و بازیکنان وارد می کنند.

Magic, Fire, Lighting, Dark

Strike، Slash و Thrust همگی از انواع آسیب های فیزیکی هستند، اما جدا از آسیب های فیزیکی، المان های دیگر همچون آتش و صاعقه هم وجود دارند که آسیبی کاملا مجزا از آسیب فیزیکی وارد می کنند. ارتقا برخی صفات، قدرت دفاعی شخصیت را در برابر این نوع المان ها افزایش می دهد، برخی باس ها از طلسم ها و یا جادویی هایی با این نوع المان ها بهره می گیرند و بهتر است در نبرد با آنان، خود را به قدرتمند ترین تجهیزات تان در برابر آن المان مجهز کنید.

Resistances

بر خلاف المان هایی همچون آتش و یا صاعقه که از انواع آسیب ها هستند، Bleed، Poison، Frostbite و Curse نوعی اثر ضربه هستند، اثراتی که با رسیدن به گلوگاه خاصی فعال خواهند شد. برای مثال فرض کنید سلاح دشمنی یکی از این اثرات را داشته باشد، با اولین ضربه ای که به شما وارد کند، نواری در پایین صفحه شما شروع به پر شدن خواهد کرد، با هر ضربه ای که دریافت کنید این نوار پرتر و پرتر شده تا این که نهایتا پر و فعال خواهد شد. اعداد سمت چپ مقاومت شخصیت شما در برابر این نوع آسیب ها را نشان می دهند و اعداد سمت راستی، نشان گر قدرت تجهیزات تان در برابر این زره ها هستند.

20160506104101_1

Bleed: با پر شدن نوار مربوط به این اثر، از بخش قابل توجهی از نوار سلامتی شما کاسته خواهد شد. Bleed به طور کلی دو حالت دارد، یا حریف تان فقط باید با ضربه وارد کردن به شما نوار این اثر را پر کند، یا این که وارد کردن تنها یک ضربه کافی است و این نوار به مرور پر خواهد شد. در هر دو حالت می توان با مصرف آیتمی به نام Bloodred Moss Clump کاملا اثر Bleed را از بین برد، در حالت دوم می توان با بیرون کشیدن مشعل هم از پر شدن تدریجی این نوار جلوگیری کرد.

Poison: با پر شدن نوار این اثر، رفته رفته از نوار سلامتی شخصیت شما کاسته خواهد شد. برای خنثی کردن اثر Poison می توانید از Purple Moss clump استفاده کنید.

Frostbite: پر شدن نوار این اثر هم آسیب نسبتا کوچکی به شما وارد خواهد کرد و هم باعث خواهد شد که سرعت پر شدن استامینا و توانایی های دفاعی تان کاهش یابد. با استفاده از آیتم Rime-Blue Moss Clump می توان از پر شدن نوار Frostbite جلوگیری کرد.

Curse: بدترین نوع این اثرات، چیزی نیست جز Curse. با پر شدن نوار Curse بلافاصله کشته خواهید شد. با استفاده از آیتم ها و طلسم هایی چون Cursebite Ring  ،Fleshbite Ring ،Mossfruit ،Deep Protection و Profuse Sweat، می توانید موقتا مقاوت تان در برابر Curse را افزایش دهید.

Attunement slots

Attunement_slots.0

طلسم ها و جادو ها را باید حتما در این جایگاه ها که از طریق بنفایر ها قابل دسترسی اند قرار دهید. عدد نمایش داده شده مشخص می کند که چه تعداد از این جایگاه ها در اختیار دارید، آیکن ها نشان می دهند که در حال حاضر کدام طلسم ها، معجزات و Pyromancy ها را در این جایگاه ها قرار داده اید.

تعداد این جایگاه ها را می توان با ارتقا صفت Attunement افزایش داد، اما لزوما هر لول آپ این صفت معادل افزایش تعداد این جایگاه ها نیست، بلکه تنها در لول های خاصی که در جدل زیر قابل مشاهده اند، تعداد این جایگاه ها افزایش می یابند.

Untitled

Hollowing

hollowing.0

وضعیت Hollow این بار یه شکل متفاوتی به دارک سولز بازگشته و دیگر یکی از المان های اصلی این عنوان نیست. تنها روی ظاهر  شخصیت تاثیر می گذارد و دیگر هم آیتم Humanity برای درمان آن وجود ندارد. برای وارد شدن به این وضعیت باید Yoel of Londor را در پایین اولین بنفایر Undead Settlement در لبه پرتگاه بیابید و او را به فایرلینک شراین دعوت کنید.

هنگامی که در فایرلینک شراین با او ملاقات کنید، به شما این اجازه را خواهد داد تا بدون صرف سول یکی از صفا تان را لول آپ کنید. اگر شخصیت تان را با استفاده از قدرت های این NPC لول آپ کنید، آیتمی کلیدی به نام Dark Sigil خواهید گرفت و از این پس با مرگ وارد وضعیت Hollow خواهید شد. هنگامی که تنها یک Dark Sigil در اختیار دارید با هر بار مرگ، عدد نوشته شده در مقابل وضعیت Hollow در منوی اطلاعات شخصیت تان یک واحد افزایش خواهید یافت.

با رسیدن این وضعیت به عدد های 2، 6، 12 و 16، می توانید بار دیگر نزد Yoel برگردید و یکی دیگر از صفت های تان را ارتقا دهید. با هر بار ارتقا یک Dark Sigil دیگر پاداش خواهید گرفت و از این پس عدد وضعیت Hollow شما پس از هر بار مرگ به تعداد Dark Sigil هایی که دارید افزایش خواهد یافت. برای مثال در اخرین حالت، تعداد Dark Sigil های شما به 5 خواهد رسید و با هر بار مرگ، عدد نوشته شده مقابل وضعیت Hollow شما 5 واحد افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • david n90
    david n90 | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    سلام کسی از بروبچ است که بخواهد باهم انلاین دارک سولز3 روبازی کنه خیلی باحال باید باشه لطفا یک خبری بده به ایمیلمdavood.n90@gmail.com

  • david n90
    david n90 | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    ضمنا واقعا سایت باحالیه درمورد بازی همه چیزو توزیع داده ولی حیف جز همین مشکل که اگه یکی از کارکترای داخل قصرو مثل پادشاه یا ملکه یا اهنگرو ویا فروشنده زنو بکشی برای برگردوندنشون باید چیکار کرد چون وجود اونا به احتمال زیاد برای ابدیت اسلحه ها و....... ضروری است هرکه میتونه کمک کنه چطوری میشه وقتی یکی از اونارو کشت باز برگردونیمشون ایا اصلا میشه یا اینکه باید دوباره از اول اول بازی روشروع کنیم بازم بابت مقاله ها ممنون وخسته نباشید میگم

  • david n90
    david n90 | ۲۱ مهر ۱۳۹۵

    سلام به همگی بچه ها توروخدا هرکه میتونه در این مورد کمکم کنه درمورد بازی دارکسولز3 من جای که اهنگر وملکه وفرشنده زن و اون فروشندای که از زندان ازاد کردیم هستم به اشتباهی دستم رو حالت ضربه خورد وفروشنده زندانی رو به مجبور کشتمش در این اوضاع فکر کنم یک ضربه شمشیرم به اهنگری که شمشیرامو باهش ابدیت میکنم خرده ولی نه مرده ولی وقتی باهش حرف میزنم هیچ ایتمی مثل قبلا برام باز نمیشه خیلی حالم گرفته کسیم جوابمو نمیده خیلی ضد حال خوردم اخه پنجاه ساعت بازیش کردم وکلی ابدیت کردمش وتا مرحله دوم تا جایی که باس درختی است رفتم اونم کشتم ولی انقدر بازی کردم یعنی باید ازول بازی کنم یا راهلی داره تورو خدا کمکم کنید اگه میدونیدکه باید چیکارکنم یا همینجا یا به ایمیلم جوابمو بفرستید حسابی ممنون میشم davood.n90@gmail.com دمتون گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی