ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

معرفی تویوتا C-HR؛ کراس اوور متفاوتی که احتمالا به بازار ایران می آید

با توجه به بازار داغ خودروهای کراس اوور، کمپانی های مطرح خودروسازی سعی می کنند از این بازار پر تب و تاب عقب نمانند و با عرضه محصولات بهتر به رقابت بپردازند. در چند سال ...

حمید رضا زنگنه
نوشته شده توسط حمید رضا زنگنه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

با توجه به بازار داغ خودروهای کراس اوور، کمپانی های مطرح خودروسازی سعی می کنند از این بازار پر تب و تاب عقب نمانند و با عرضه محصولات بهتر به رقابت بپردازند.

toyota-ch-r (1)

در چند سال اخیر عرضه خودروهای کراس اوور با قابلیت اسپرت و فرم بدنه شبیه به کلاس کوپه باعث شده که علاقه مندان به خودروهای کوپه که به فضای کابین نیز اهمیت می دهند به این بازار کشیده شوند. تویوتا نیز که جای خالی خود را در این بازار احساس می کرد با معرفی مدل زیبای C-HR در نمایشگاه خودروی ژنو به این سگمنت وارد شده است.

toyota-ch-r

دلیل اصلی تویوتا برای عرضه این خودرو، رقابت با نیسان جوک است. این سامورایی زیبا که توسط آقای هیرو کوبا طراحی و مهندسی شده می تواند به راحتی می تواند بازار فروش کراس اوور اسپرت نیسان را به خطر بیاندازد.

toyota-ch-r (3)

تویوتا قصد دارد ماه آینده نمونه ی مسابقه ای این خودرو را برای ثبت رکورد به پیست جهنم سبز (نوربرگ رینگ) ببرد تا شتاب آن را به رخ رقبا بکشد. جالب است بدانید که نمونه استاندارد از پیشرانه همسان با نمونه مسابقه ای بهره می برد و دارای پیشرانه 1.5 لیتریِ مجهز به توربو شارژر است که توان تولید 178 اسب بخار قدرت را دارد.

CH-R-3

جالب تر آنکه یک نمونه از C-HR نیز به شکل هیبریدی با مشخصات فنی مشترک با تویوتا پریوس جدید عرضه می شود که بازهم امکان واردات به ایران را دارد، به خصوص که هم اکنون نیز پریوس جدید در بازار کشورمان معرفی شده است.

toyota-ch-r (2)

تویوتا از این خودرو که در نمایشگاه ژنو معرفی شد، به عنوان سلاح قدرتمند خود برای ورود به بازار کراس اوورهای اسپرت استفاده می کند تا بیشترین سهم بازار کراس اوورهای اسپرت را از آن خود کند.

toyota-ch-r (5)

تویوتا برای این خودرو موتورهای متنوعی را در نظر گرفته که شامل پیشرانه 1.2 لیتری مجهز به توربوشارژر با 115 اسب بخار قدرت، موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی، پیشرانه 1.5 لیتری که از توربوشارژر بهره می برد و موتور هیبرید 1.8 لیتری 4 سیلندر که قادر به تولید 122 اسب بخار نیرو است، می شود.

toyota-ch-r (4)

این خودرو دارای تمام شرایط ورود به ایران است، علاوه بر اطمینان مردم ایران به برند تویوتا و علاقه بازار کشور ما به کراس اوورها، در تمامی پیشرانه ها دارای حجمی پایین تر از 2500 سی سی است که واردات این خودرو را میسر می کند. پیش بینی می شود با ورود این خودرو به بازار ایران شاهد موفقیت C-HR در بازار ایران باشیم.

CH-R-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Erfan
    Erfan | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    خیلی خوبه کیا با سورنتو و هیوندا با سانتافه طراحی های خیلی خوبی دارن... اینم به اونا رسید
    فقط داخلش امیدوارم مثل راو 4 بد ترکیب و زشت نباشه و یکم اپشن داشته باشه

    • SM
      SM | ۴ شهریور ۱۳۹۵

      اونا از روی ژاپنی ها ، المانی ها و در برخی مواد دیده شده از امریکایی کپی میکنن، کیا و هیوندای رو با ماشین ژاپنی مقایسه میکنی! هیچ حرفی برای گفتن ندارن فقط اپشن دارن(فکر کردن هر چی اپشن زیاد باشه میشه اند ماشین) اما ماشین های ژاپنی مثل تویوتا کیفیت رو در نظر میگیرن

  • ab
    ab | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دمش گر عجب طراحی کرده

  • رضا
    رضا | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    شیشه‌های عقبش رو آخه!
    بیچاره نفر‌های عقب؛ خوب یه کم از اون طراحی فضایی کم میکردی، بتونن یه نفسی بکشن.

مطالب پیشنهادی