ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز 10 حالا 300 میلیون کاربر دارد

مایکروسافت یک قدم دیگر به هدف 1 میلیاردی خود نزدیک شد و حالا ویندوز 10، آخرین دستاورد نرم افزاری بزرگ این شرکت روی بیش از 300 میلیون دستگاه از جمله پی سی، لپ تاپ، موبایل، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت یک قدم دیگر به هدف 1 میلیاردی خود نزدیک شد و حالا ویندوز 10، آخرین دستاورد نرم افزاری بزرگ این شرکت روی بیش از 300 میلیون دستگاه از جمله پی سی، لپ تاپ، موبایل، تبلت و اکس باکس وان نصب شده است.

مایکروسافت چند هفته پیش در ماه مارس میلادی و طی کنفرانس سالانه بیلد خود اعلام کرده بود که تعداد کاربران به 270 میلیون نفر رسیده و طی این مدت کوتاه، حالا 30 میلیون به جمعیت کاربران ویندوز 10 اضافه شده است.

این اعداد و ارقام نشان می دهد که مردم روی ریتم ثابتی در حال ارتقا دستگاه های خود به جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت هستند. کمپانی ساکن ردموند، تحت مدیریت ساتیا نادلا هدف دارد تا طی دو سال آینده به 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دست یابد.

هنوز سال اول به اتمام نرسیده و آن ها تقریبا یک سوم مسیر را طی کرده اند، بنابراین بعید نیست که این هدف کاملا دست یافتنی باشد.

طبق آمار، سرعت دریافت ویندوز 10 به نسبت ویندوز 7 یا ویندوز 8 بسیار سریع تر بوده، اما باید در نظر گرفت که ویندوز 10 آپگرید رایگانی داشته که بسیاری از مردم را مشتاق به تعویض ویندوز کرده است.

در تاریخ 8 مرداد، ویندوز 10 یک ساله می شود و با ارائه آپدیتی بزرگ، بسیاری از ویژگی های مهم دچار تغییر شده و بسیاری ویژگی های جدید به سیستم عامل اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    هه ! هنوز مونده به آيپد برسه
    هنوز مونده به رقيبش OS X برسد

  • parsa_masoudi
    parsa_masoudi | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    تا اخر همین سال 400 به بالا میره

  • سعید
    سعید | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    واقعا هم که بهترین نسخه ویندور هست این ویندوز 10

مطالب پیشنهادی