ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در نینتندو NX احتمالا از کارتریج به جای دیسک استفاده خواهد شد

بر اساس خبر جدیدی که از سایت Screen Critics منتشر شده، شرکت سازنده قطعات سخت افزاری Macronix (ماکرونیکس) با توجه به قرارداد جدیدی با نینتندو، انتظار دارد در نیمه سال 2017 افزایش درآمد زیادی داشته باشد. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

بر اساس خبر جدیدی که از سایت Screen Critics منتشر شده، شرکت سازنده قطعات سخت افزاری Macronix (ماکرونیکس) با توجه به قرارداد جدیدی با نینتندو، انتظار دارد در نیمه سال 2017 افزایش درآمد زیادی داشته باشد.

ماکرونیکس مدت هاست در حال ساخت قطعات سخت افزاری برای نینتندو است. کارتریج های 3DS مهم ترین محصولات این شرکت بوده، و در حال حاضر در حال کار روی قطعه جدیدی است که بدون شک برای 3DS نخواهد بود. با توجه به اخبار Screen Critics ماکرونیکس اخیرا در حال آزمایشات نهایی روی قطعه سخت افزاری 32 نانومتری بوده است.

این قطعات به مقدار زیادی از کارتریج های 75 نانومتری استفاده شده در 3DS کوچک تر بوده و احتمالا استاندارد کاملا جدیدی را با ظرفیت بسیار بالاتری ارائه خواهد کرد؛ و طبیعتا با کنسول 3DS همخوانی ندارد.

متن ترجمه شده از ژاپنی اذعان دارد: «در گذشته میزان فروش ماکرونیکس معمولا در سه ماهه سوم سال به اوج خود می رسید و در سه ماهه چهارم افت زیادی پیدا می کرد.»

nc1

«با توجه اعلام تاریخ عرضه کنسول NX در ماه مارس 2017، مدیر عامل ماکرونیکس Wu Miin انتظار دارد سفارشات بسیار بیشتری نصیبش شود. در نتیجه به نظر می رسد در این صورت میزان فروش سه ماهه چهارم تفاوتی با سه ماهه سوم نخواهد داشت.»

این اطلاعات در واقع شایعاتی که حدود یک سال قبل مبنی بر عدم وجود یک حافظه مشخص برای کنسول جدید نینتندو را تقویت می کند. هرچند ممکن است شایعه پارسال تنها یک الگوی اولیه بوده باشد، اما در هر حال به این قضیه مرتبط است.

همچنین این خبر تاکیدی بر شایعات مربوط به هیبریدی بودن نینتندو NX است. طوری که این کنسول هم به عنوان یک دستگاه همراه جایگزین 3DS خواهد شد، و هم جایگزین مناسبی برای کنسول خانگی Wii U است. بازی های این دستگاه می توانند به صورت دیجیتالی فروخته شوند، یا روی کارتریج های ظرفیت بالای جدید قرار بگیرند؛ طبیعتا این سبک حافظه برای چنین کنسولی بسیار مناسب خواهد بود.

نینتندو اخیرا اعلام نموده است که NX مارس 2017 عرضه می شود و خبری از آن در نمایشگاه E3 2016 نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی