ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گزارشات از تصمیم یوتوب برای راه اندازی یک سرویس تلویزیون اینترنتی به نام Unplugged حکایت دارند

به استناد گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده، به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تا به کمک چند سرویس کابلی تلویزیونی بزرگ بخش جدیدی در یوتوب تحت عنوان Unplugged راه اندازی کند. یوتوب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

به استناد گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده، به نظر می رسد که گوگل قصد دارد تا به کمک چند سرویس کابلی تلویزیونی بزرگ بخش جدیدی در یوتوب تحت عنوان Unplugged راه اندازی کند. یوتوب برای این منظور، در معماری داخلی سرویس خود تغییر و تحولاتی اساسی انجام داده و قصد دارد از Unplugged تا پایان سال جاری پرده برداری کند.

شبکه های تلویزیونی کابلی مشهور و بزرگی همچون Comcast، NBCUniversal، CBS و فاکس قرن بیست و یکم احتمالا شرکای یوتوب در تأمین محتوای سرویس Unplugged باشند. البته به نظر می رسد که گوگل هنوز در مرحله مذاکره با این سرویس ها به سر برده و قراردادی میان طرفین امضا نشده است.

گفتنی است که Unplugged مثل دیگر شبکه های تلویزیونی کابلی، سرویسی پولی خواهد بود و محتوای زنده تلویزیونی را به یوتوب می آورد. همچنین گفته شده که باندل های ویژه ای نیز برای ارائه به کاربران در نظر گرفته خواهد شد که البته گوگل هنوز از چگونگی ارائه آنها به کاربر سخنی به میان نیاورده. احتمال دارد که باندل های محتوای Unplugged مشابه محتوایی باشند که هم اکنون در سرویس تلویزیون اینترنتی Sling TV ارائه می شود.

راه اندازی این سرویس، ضامن موفقیت بزرگی برای یوتوب خواهد بود، چرا که در حال حاضر شبکه های تلویزیونی اینترنتی روزهای خوشی را سپری کرده و روز به روز به استقبال مردم از آنها اضافه می شود.

در انتها ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اپل هم برای آوردن چنین قابلیتی به Apple TV، تلاش هایی انجام داده که تا به حال ثمری نداشته و به نظر می رسد که تا حالا پروژه را به طور کامل منتفی کرده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی