ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از عملکرد ضعیف HTC 10 در کشور چین حکایت دارند

بنابر گزارش اخیر یک منبع تایوانی، به نظر می رسد مخاطبان چینی، علاقه چندانی به موبایل HTC 10، پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی که بهبود قابل توجهی نسبت به موبایل های پرچمدار قبلی آن ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

بنابر گزارش اخیر یک منبع تایوانی، به نظر می رسد مخاطبان چینی، علاقه چندانی به موبایل HTC 10، پرچمدار جدید کمپانی اچ تی سی که بهبود قابل توجهی نسبت به موبایل های پرچمدار قبلی آن داشته، نشان نداده اند. بنابر آمار دو خرده فروشی بزرگ کشور اژدهای سرخ، TMall و Jingong Mall تا روز 25 آوریل، یعنی 11 روز بعد از آغاز دریافت سفارش های پیش خرید، تنها 251 واحد از HTC 10 را پیش فروش کرده اند.

اسمارت فون HTC 10 قیمتی پایین تر از معمول در کشور چین دارد و حدودا 584 دلار قیمت گذاری شده، البته ورژن چینی این موبایل به جای چیپست اسنپدراگون 820، آخرین و بهترین محصول کمپانی کوالکام، از سیستم برچیپ اسنپدراگون 652 بهره می برد. کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد داشت با این حرکت، قیمت پرچمدار جدیدش را کاهش داده و خریداران چینی را نسبت به تهیه محصول خود ترغیب نماید.

البته درباره این گزارش باید چند نکته را نیز خاطر نشان کرد. پیش از هرچیز، از آخرین آمار به دست آمده حدود یک هفته می گذرد و پیش فروش موبایل تا 8 مه (یعنی دو روز دیگر) در چین ادامه دارد. همچنین چین اگرچه بازار بزرگی را در خود جای می دهد، اما تنها یک کشور است و باید دید HTC 10 در کشورهای دیگر چه عملکردی از خود به جای می گذارد. در تایوان، پرچمدار 768 دلاری اچ تی سی به همراه چیپست اسنپدراگون 820، فروشی بهتر از آنچه پیش بینی می شد، داشته است.

در ایالات متحده نیز، HTC 10 تا روز دهم مه، به صورت انحصاری از سوی ورایزن فروخته می شود. با توجه به اینکه تا پایان قرارداد ورایزن زمان زیادی باقی نمانده، ورژن های آنلاکد موبایل که قرار است به صورت مستقیم از سوی اچ تی سی فروخته شوند، در حال ورود به ایالات متحده هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • mr amazing
    mr amazing | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    این چ جور تیتر زدنیه ؟! این فروش برای Life style بوده نه Htc 10 ? ? ? یکم بیشتر دقت کنید تو نوشتن ، بعدشم تا وقتی گوشی با کیفیت مثل 10 باشه کسی life style نمیخره

  • میثم
    میثم | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    چرا از کوالکام652 استفاده کرده ؟؟؟؟

  • amirhosein
    amirhosein | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اچ تی سی همیشه ریسک میکنه و این ریسک ها بعضی وقت ها جواب میده و اما درمورد این ورژن فک نکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی