ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

7 تم زیبا و چشم نواز برای گجت های هوآوی دارای رابط کاربری Emotion UI 3.0

در ادامه ی معرفی تم های زیبا و جذاب برای برندهای مختلف، حالا به ایستگاه هواوی رسیدیم. در ابتدا که یک تلفن همراه و یا صرفاً یک دیوایس همراه را خریداری می کنید همه چیز آن، ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

در ادامه ی معرفی تم های زیبا و جذاب برای برندهای مختلف، حالا به ایستگاه هواوی رسیدیم. در ابتدا که یک تلفن همراه و یا صرفاً یک دیوایس همراه را خریداری می کنید همه چیز آن، رنگ و بوی تازه می دهد. از شکل و ظاهر آن گرفته تا سخت افزار و  رابط کاربری که مستقیماً با آن در ارتباط هستید.

معمولاً در دیوایس های اندرویدی، هر چه قدر هم که طراحی منو های دیوایس شما به زیبایی انجام شده باشد، اما پس از مدتی این ظاهر همیشگی شما را خسته کرده و به دنبال کمی تنوع می گردید. حالا و با امکاناتی که هوآوی در اختیار کاربران قرار داده، قادر خواهید بود با نصب تم های دلخواه خود به تغییر وضعیت ظاهری تلفن همراه تان بپردازید و شکل و ظاهری نو به آن بدهید.

پس ما را در این مقاله و با معرفی هفت تم زیبا و جذاب برای گجت های هوآوی، که دارای رابط کاربریEmotion UI 3.0 هستند، تا پایان همراهی کنید.

تذکر 1

برای نصب این تم ها کافیست در قسمت فایل منیجر تلفن همراه خود، فولدری به نام HwThemes ایجاد کنید. البته لازم به ذکر است که فولدر مورد نظر در اکثر تلفن های همراه هوآوی وجود دارد. پس از آن فایل تم مورد نظر را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. با خارج کردن فایل ها از حالت فشرده با یک فایل با پسوند hwt مواجه می شوید. کافیست این فایل را داخل فولدر HwThemes کپی کرده و از طریق اپلیکشن Theme نصب شده روی تلفن هوشمن هواوی خود، اقدام به نصب تم مورد علاقه تان کنید.

تذکر 2

برای اطلاع دقیق از ورژن رابط کاربری تلفن همراه هوآوی خود، کافیست به بخش تنظیمات و یا همان Setting رفته و وارد گزینه ی About Phone شوید. همچنین در نصب تم ها دقت لازم را داشته باشید، در صورت بروز هر گونه مشکل وبسایت دیجیاتو مسئولیتی نخواهد داشت.

Screenshot_2015-05-18-13-54-38

Newborn Theme

یک تم بسیار زیبا با طراحی جذاب، ترکیب شده با رنگ های گرم که چهره ی تازه و جذابی را به رابط کاربری تلفن همراه شما می دهد. در واقع Newborn یک ورژن اصلاح شده از تم Singularity است که برای P8 ساخته شده بود. حالا با یک چهره ی اصلاح شده و جذاب و بیش از 600 آیکن جدید همراه هستیم. بعید است برای نصب این تم با مشکل خاصی مواجه شوید. برای نصب نیز کافی است مراحل بخش «تذکر 1» را طی کنید. همچنین تا یادمان نرفته بگوییم که این تم تنها روی رابط کاربری Emotion UI 3.0 قابل نصب است و از طریق راهنمای «تذکر 2» قادر به فهمیدن ورژن رابط کاربری خود هستید.

لینک دانلود تم Newborn Theme

Screenshot_2015-04-20-14-31-02

Huawei P8

این ترم بر اساس رابط کاربری تلفن همراه P8 محصول شرکت Huawei ساخته شده. با دانلود و نصب این تم روی تلفن همراه خود حس کار با P8 به شما منتقل می شود. همچنین آیکن ها و تصاویر پس زمینه بسیار عالی طراحی شده و حسه تازگی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که نوار اعلان ها در این ورژن شفاف نیست. این را هم بگویم که این تم تنها برای رابط کاربری Emotion UI 3.0 در نظر گرفته شده و روی رابط های کاربری دیگر قابل نصب نیست. جهت نصب این تم از «تذکر 1» کمک بگیرید و برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم Huawei P8

Screenshot_2015-04-06-16-49-41

Flyme4

یکی از بهترین و زیباترین تم های منتشر شده برای تلفن های هواوی بی شک Flyme4 است. این تم حس کار کردن با گوشی های Meizui را به شما منتقل می کند. سبک طراحی آیکون ها تقریبا تخت بوده و نوار اعلان ها شفاف می باشد. از این رو حس یک پارچگی با صفحه ی اصلی حفظ شده و زیبایی کارکرد با تفلن همراهتان را دو چندان می کند. همچون دو تم قبل، این تم هم برای رابط کاربری Emotion UI 3.0 گردآوری شده است. جهت نصب این تم از «تذکر 1» کمک بگیرید و برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم Flyme4

Screenshot_2014-12-30-03-39-30

iOS8

یکی از دلایل محبوبیت آیفون های اپل رابط کاربری آن و سادگی استفاده از آن نسبت به دیگر دیوایس های اندرویدی است. هم اکنون و با استفاده از تم iOS8، شما می توانید طراحی متریال این سیستم عامل را روی تلفن هوشمند هواوی خود که دارای رابط کاربری Emotion UI 3.0 است، پیاده سازی کنید. با دانلود و نصب تم iOS8، شاهد تغییر رابط کاربری تلفن همراه خود به شکل منوی اصلی آیفون های اپل هستید. آیکن ها، نوار اعلان ها و همه و همه رنگ و شکل تازه گرفته و شبیه آن چه در سیستم عامل iOS به کار رفته، می شوند. جهت نصب این تم از «تذکر 1» کمک بگیرید و برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم iOS8

لینک دانلود آپدیت ورژن 1 تم iOS8

Screenshot_2014-12-30-03-09-18

MIUI 6

شاید کمتر کسی فکر می کرد تلفن های هوشمند شیائومی به موفقیت برسند. حالا این جا هستیم و همینطور هم شده. رابط کاربری شیائومی از نظر من و خیلی های دیگر متفاوت از دیگر تلفن های اندرویدی است. هم اکنون و با در اختیار داشتن تم MIUI 6 قادر هستید تا رابط کاربری شیائومی را روی تلفن هوشمند هواوی خود تجربه کنید. با دانلود و نصب این تم آیکون های به کلی تغییر کرده و رابط کاربری دقیقاً شبیه به آن چیزی می شود که در MIUI شیائومی می بینیم. MIUI می داند چه می خواهید، در واقع با ارائه ی مسیر های مستقیم، کار های دشوار را برای کاربران راحت تر می کند. حالا این رابط کاربری در قالب یک تم به Emotion UI 3.0 آمده و جهت نصب آن می توانید از «تذکر 1» کمک بگیرید. همچنین برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم MIUI 6

لینک دانلود آپدیت ورژن 1 تم MIUI 6

Screenshot_2015-01-21-03-13-58

OTA Black

اگر به دنبال یک تم متفاوت و سیاه و سفید هستید OTA Black می تواند از جمله انتخاب های شما باشد. با دانلود و نصب این تم، رنگ های سیاه و سفید 90 درصد اتمسفر رابط کاربری شما را فرا می گیرند. به طور کل می توان گفت تقریباً جای جای تلفن همراه شما از جمله نوار اعلان و منو ها به رنگ سیاه و سفید در آمده و رنگ آبی نسبتاً روشن به عنوان یک رنگ تعاملی با این فضا مخلوط می شود. این تم انحصاراً برای رابط کاربری Emotion UI 3.0 تدارک دیده شده و قابل نصب روی ورژن های دیگر نخواهد بود. جهت نصب این تم از «تذکر 1» کمک بگیرید و برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم OTA Black

Screenshot_2014-12-30-03-54-01

Simple Life

تم زندگی ساده یکی دیگر از تم های رابط کاربری Emotion UI 3.0 و آخرین تم معرفی شده توسط ما در این مقاله است. با نصب تم و مشاهده ی آن اولین و آخرین چیزی که نظر شما را جلب می کند آیکون های آن و یکپارچگی المان های آیکن و ویجت ها با یکدیگر است. طراحی متریال آن همراه با آیکن های تخت، به علاوه رنگ های تیره یک مجموعه ی زیبا و دوست داشتنی را به ارمغان می آورد. جهت نصب این تم از «تذکر 1» کمک بگیرید و برای اطلاع از ورژن رابط کاربری خود مراحل «تذکر 2» را طی کنید.

لینک دانلود تم Simple Life


کمپانی بزرگ هوآوی در ابتدا فکرش را هم نمی کرد در بخش تلفن های هوشمند به جایگاه حاضرش برسد. آن ها اکنون وارد رقابت شده اند و تلفن هایی در حد و اندازه ی غول های این صنعت تولید می کنند. با خرید تلفن هوشمند خود روز به روز از حس تازگی و نو بودن رابط کاربری و طراحی آن کاسته می شود. اما جای نگرانی نیست چرا که تم های گوناگون شما را در این راه یاری کرده و جذابیت و زیبایی دو چندانی را به تلفن هوشمند هواوی شما می دهند. سپاس گذار خواهیم بود در صورتی که تم های جالب تر و زیباتری را می شناسید، آن ها را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    با عرض سلام و خسته نباشید،دوستان پسوند فایلها bin است از حالت فشرده هم درمیارم فایلی با پسوند hwt نمیبینم مشکل کجاست؟

  • farshad
    farshad | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دوستان من یکی ای او اس رو نمیتونم دانلود کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی