ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انویدیا «Ansel» را معرفی کرد؛ تصویر برداری از داخل بازی ها ساده تر از هر زمان دیگری می شود

ثبت کردن یک اسکرین شات از بازی که در حال انجامش هستید، حس و حال جالبی دارد اما حقیقت این است که چنین کاری، همواره با پتانسیل های بیشتری همراه بوده و شما از طریق ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۶

ثبت کردن یک اسکرین شات از بازی که در حال انجامش هستید، حس و حال جالبی دارد اما حقیقت این است که چنین کاری، همواره با پتانسیل های بیشتری همراه بوده و شما از طریق آن می توانید تجربه کامل تری را به دوستان خود منتقل کنید.

گویا انویدیا به خوبی این مشکل را درک کرده و می خواهد به کاربران بازی های ویدیویی در کامپیوترهای شخصی کمک کند تا تصاویر بهتر و هنرمندانه تری را به ثبت برسانند. شرکت مورد اشاره، نام قابلیت جدید را «Ansel» گذاشته که به نوعی تقدیر از آثار یک عکاس حرفه ای به نام «Ansel Adams» است.

Ch0O083VIAEavQM

Ansel به شما اجازه خواهد داد تا زاویه مورد نظرتان را به شکل بهتری انتخاب کنید، بدون احساس هیچگونه محدودیت در این زمینه. می توانید یک تصویر عریض به ثبت برسانید که تعداد پیکسل هایش به ۶۱۴۴۰ عدد برسد یا به شکلی ساده تر، به سراغ ثبت یک اسکرین شات ۳۶۰ درجه بروید.

سپس به سادگی قادر هستید همین تصاویر ۳۶۰ درجه را به گوگل کاردبورد منتقل کنید، چرا که Ansel به هدست واقعیت مجازی شما این ویژگی را می دهد که با تکان دادن سر، بتوانید بخش های مختلفی از تصویر ثبت شده را ببینید. در این بین اگر حتی صاحب یک کاردبورد یا هدست واقعیت مجازی دیگر نیستید، باز هم مشکلی وجود ندارد و از طریق یک اپلیکیشن موبایل، می توانید تصویر را به شکل دو بعدی در موبایل خود به نمایش کشیده و با تغییر زاویه نگه داشتن موبایل، بخش های مختلف آن را مشاهده کنید.

لازم به اشاره است که در حال حاضر، Ansel از بازی های The Witness، Tom Clancy's The Division، Lawbreakers، Paragon و No Man's Sky پشتیبانی به عمل آورده و در آینده نزدیک تعداد گیم های بیشتری به این لیست افزوده خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی