ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل دوم دستبند سلامتی Gear Fit 2 سامسونگ
تکنولوژی

درز تصاویر خبری دستبند Gear Fit 2 سامسونگ؛ رنگ های جدید و نمایشگر AMOLED باکیفیت

اولین نسخه از دستبند سلامتی Gear Fit سامسونگ در روزهایی به بازار آمد که ابزارهای پوشیدنی هوشمند به تازگی راه خود را به بازار یافته بودند. این محصول نیز توانست با نمایشگر بزرگ و باکیفیت و طراحی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۰:۱۵

اولین نسخه از دستبند سلامتی Gear Fit سامسونگ در روزهایی به بازار آمد که ابزارهای پوشیدنی هوشمند به تازگی راه خود را به بازار یافته بودند. این محصول نیز توانست با نمایشگر بزرگ و باکیفیت و طراحی خلاقانه اش،‌ تا حدودی موفق ظاهر شود. حالا شرکت کره ای نسخه دوم این محصول را با نمایشگری بهتر و تنوع رنگ بیشتر آماده عرضه دارد.

گفته می شود Gear Fit 2 در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد، اما امروز به لطف Evan Blass مشهور، این امکان را داریم که تصاویر خبری این دستبند سلامتی جدید را مشاهده کنیم. تصاویری که Blass در حساب توییتر خود منتشر کرده نشان می دهند که Gear Fit 2 در سه رنگ آبی، مشکی و رنگی مابین صورتی و بنفش عرضه خواهد شد.

دستبند سلامتی جدید سامسونگ، مانند نسخه قبلی، از یک نمایشگر رنگی AMOLED باکیفیت برخوردار است. به نظر می رسد روشنایی نمایشگر در این نسخه بهبود یافته است. به علاوه، گفته می شود Gear Fit 2 استاندارد IP68 را برای مقاومت در مقابل آب و گرد و خاک دریافت نموده است، بنابراین می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی نسل دوم دستبند سلامتی سامسونگ در دسترس نیست، اما تصور می شود در ماه های آگوست (مرداد) یا دسامبر (آذر)، ایامی که به طور سنتی زمان رونمایی های سامسونگ موبایل محسوب می شوند، شاهد معرفی آن باشیم.

نسل دوم دستبند سلامتی Gear Fit 2 سامسونگ Samsung-Gear-Fit-2-leaked-press-renders-3 Samsung-Gear-Fit-2-leaked-press-renders

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Modav
    Modav | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    دوستان طرح ساعتش مثل سونی نیست؟ یا من اشتباه میکنم؟!

    • Modav
      Modav | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      منظورم از طرح ساعت، اون 12:45 که دیجیتالی داره نشون میده س

      • amir44ho@gmail.com
        amir44ho@gmail.com | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

        چرا مثل زدتری پلاس منع

مطالب پیشنهادی