ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت اپلیکیشن «Get Windows 10» را از نسخه های قدیمی تر ویندوز حذف می کند

تلاش مایکروسافت برای ترغیب شما جهت دریافت ویندوز ده، به زودی به اتمام می رسد. کمپانی ساکن ردموند خبر می دهد که تصمیم دارد اپلیکیشن «Get Windows 10» را از ویندوز ۷ و ۸.۱ حذف ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

تلاش مایکروسافت برای ترغیب شما جهت دریافت ویندوز ده، به زودی به اتمام می رسد. کمپانی ساکن ردموند خبر می دهد که تصمیم دارد اپلیکیشن «Get Windows 10» را از ویندوز ۷ و ۸.۱ حذف نماید، البته از تاریخ ۲۹  جولای - هشتم مرداد.

شرکت مورد بحث روز گذشته اعلام کرد که چرخه بروز رسانی رایگان به ویندوز ۱۰ را در تاریخ یاد شده به پایان خواهد برد و حالا در بیانیه کوتاهی به وب سایت «WinBeta»، اعلام نموده که در کنار همین مسئله، نوتیفیکیشن ها به کاربران جهت بروز رسانی ویندوز ده نیز از میان برداشته می شوند:

«جزییات کار هنوز در حال نهایی شدن هستند، اما در تاریخ ۲۹ جولای، اپلیکیشن «Get Windows 10» که کار بروز رسانی به آخرین نسخه ویندوز را برای کاربران ساده می کند، به شکل جهانی از کامپیوترها حذف خواهد شد.»

تلاش مایکروسافت برای جذب نظر کاربران نسخه های قدیمی تر ویندوز به امری غیرطبیعی بدل شده بود. کار به جایی رسید که در هفته گذشته، اعلان ویندوز برای بروز رسانی به ویندوز ۱۰، یک برنامه خبری را مختل کرد. این در حالیست که کاربران قادر هستند نوتیفیکیشن مرتبط به اپ های شخص ثالث را غیر فعال کنند.

اگرچه مایکروسافت خبر می دهد که بروز رسانی رایگان به ویندوز ۱۰ پس از ۲۹ جولای ممکن نخواهد بود اما هنوز وقت باقیست تا این شرکت خبری تکمیلی در این رابطه منتشر کرده و برای مثال، مدت آن را افزایش دهد. در هر حال، ویندوز ۱۰ اکنون به رکورد ۳۰۰ میلیون دستگاه دست پیدا کرده و هنوز تا رقم درخواستی مدیران ردموند، ۷۰۰ میلیون دستگاه باقیست؛ در این بین، از میان برداشتن بروز رسانی رایگان، به فرایند بروز رسانی سرعت بیشتری نخواهد بخشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اگر آپدیت رایگاه را انجام دهیم ، آیا بعدا نیاز نیست لایسنس ویندوز را بخریم ؟ یعنی بعد از آپدیت ، ویندوز 10 تا آبد رایگان کار خواهد کرد ؟ یک مانند نسخه ترایال خواهد بود و بعد از مدتی از کار باز می ایستد ؟

مطالب پیشنهادی