ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدیدی از فبلت Mi Max پیش از معرفی رسمی توسط مدیر عامل شیائومی

تا معرفی رسمی بزرگترین فبلت شیائومی به نام «Mi Max» زمان زیادی باقی نمانده و در این بین، حتی سازمان رگولاتوری چین موسوم به TENAA نیز مشخصات این تلفن همراه را تایید و منتشر نموده است. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تا معرفی رسمی بزرگترین فبلت شیائومی به نام «Mi Max» زمان زیادی باقی نمانده و در این بین، حتی سازمان رگولاتوری چین موسوم به TENAA نیز مشخصات این تلفن همراه را تایید و منتشر نموده است. پیش از این آقای «لی جون» (Lei Jun) مدیر عامل شرکت یاد شده چند تصویر از این تلفن همراه به انتشار رسانده بود ولی امروز سه تصویر جدید در وب سایت Weibo منتشر کرد که Mi Max را به شکل کاملا واضح به نمایش می کشند.

فبلت مورد نظر دارای یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن Full HD است در حالی که شیائومی چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۵۰ را برای آن برگزیده؛ چیپستی که دارای یک پردازنده ۶ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است. تا اینجای کار گفته می شود که شیائومی موبایل مورد نظر را در دو نمونه ارائه خواهد داد. نمونه اول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه رم است در حالی که نسخه ۳۲ گیگابایتی، به ۳ گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

Xiaomi-CEO-Lei-Jun-snaps-more-pictures-of-the-Xiaomi-Mi-Max-for-his-Weibo-page-w1000

سازنده چینی این فبلت، تصمیم دارد از دو سنسور دوربین ۵ و ۱۶ مگاپیکسلی در دستگاه مذکور بهره گیرد در حالی که سنسور اثر انگشت نیز اندکی پایین تر از ماژول دوربین اصلی در پشت دستگاه جای خواهد گرفت.

باتری شیائومی Mi Max دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری است و سازنده، اندروید ۶.۰.۱ را به شکل پیش فرض در آن جای داده که البته با رابط کاربری MIUI 8 مزین شده که حالتی iOS-مانند به اندروید گوگل می دهد.

Xiaomi-CEO-Lei-Jun-snaps-more-pictures-of-the-Xiaomi-Mi-Max-for-his-Weibo-page (2)-w1000

نکته جالب، مانند همیشه قیمت دستگاه است؛ البته هنوز این بخش به شکل رسمی تایید نشده ولی در حال حاضر گفته می شود که شیائومی تصمیم دارد این موبایل را با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش برساند. یکی از دلایل قیمت پایین شیائومی Mi Max را می توان قیمت مناسب چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ دانست. در حال حاضر می توان انتظار داشت که این فبلت در تاریخ ۱۰ مه - ۲۱ اردیبهشت به شکل رسمی معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mr amazing
    mr amazing | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    مدیر عاملش زنه ? ؟ ? ? حتمن این گوشیو میخرم

مطالب پیشنهادی