ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر جدید از تلفن هوشمند گلکسی C5 سامسونگ

سامسونگ هر سال محصولات زیادی را معرفی می کند و امسال نیز این قاعده همچنان به قوت خود باقی بود. تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج را می توان قابل توجه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

سامسونگ هر سال محصولات زیادی را معرفی می کند و امسال نیز این قاعده همچنان به قوت خود باقی بود. تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج را می توان قابل توجه ترین موبایل های معرفی شده این شرکت در سال جاری میلادی خواند. اما غول تکنولوژی کره ای در کنار پرچمداران امسال خود اعضای جدیدی را هم به خانواده گلکسی A و گلکسی J افزود.

حالا ظاهرا محصول دیگری از این کمپانی در راه است که گلکسی C5 نام دارد [دست کم با استناد به عکس های منتشر شده که اینطور است]. تصاویر زنده این اسمارت فون که بدنه ای از جنس فلز دارد چندی پیش در فضای مجازی منتشر گردید و حالا عکس های تازه ای از آن به دست آمده که در ادامه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

عکس های منتشر شده امروز نمای بهتری از این دستگاه را ارائه می دهند و می توان از روی آنها حدس زد که گلکسی C5 به لحاظ طراحی بسیار شبیه به گلکسی اس 7به نظر می آید. همانطور که مشاهده می کنید، یک دکمه فیزیکی هوم روی بدنه این موبایل خودنمایی می کند و کلید پاور/قفل هم در سمت راست بدنه تعبیه شده است.

کلید تنظیم صدا در سمت راست دستگاه مشاهده می گردد و دو کلید خازنی هم دکمه هوم را احاطه کرده اند که یکی برای بازگشت به عقب است و دیگر لیست اپلیکیشن های باز را در اختیارتان قرار می دهد.

اگر از کناره به این تلفن هوشمند نگاه کنید متوجه خواهید شد که دوربین اصلی دستگاه اندکی از بدنه بیرون زده است و آنطور که از روی تصویر بخش پشتی این موبایل می توان حدس زد، فلاش دوگانه LED دو رنگ نیز جزو امکانات در نظر گرفته شده برای گلکسی C5 در بخش عکاسی است.

در مورد امکانات و مشخصات فنی این موبایل هم باید بگوییم که منبع منتشر کننده تصاویر از این بابت حرفی به میان نیاورده و صرفا می دانیم دستگاه شماره مدل SM-C5000 را خواهد داشت. اما با در نظر داشتن اطلاعات به دست آمده از تست بنچمارک این تلفن هوشمند در GFXBench  و آنتوتو می توانیم بگوییم که دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) دارد و در کنار این چهار گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

توان پردازشی این موبایل یا از طریق چیپست اسنپدراگون 615 تامین خواهد شد یا نوع هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 617 و پردازنده گرافیکی موبایل نیز احتمالا همان آدرنو 405 است.

دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این موبایل 16 مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است.

Samsung-Galaxy-C5-leak_11 Samsung-Galaxy-C5-leak_12 Samsung-Galaxy-C5-leak_13

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TITAN
    TITAN | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    ترکیبی از طراحی های اچ تی سی و هوآوی

  • امین
    امین | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵

    یعنی حتی اگر کپی هم کرده باشه از اچ تی سی ک نکرده. طراحی اچ تی سیو در حد میان رده دونسته ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی